دانلود CodeLine ShareWatcher 5.7.1.0 – نظارت بر فایل‌ها و تغییرات آن‌

دانلود CodeLine ShareWatcher 5.7.1.0 - نظارت بر فایل‌ها و تغییرات آن‌

 

دانلود CodeLine ShareWatcher

| نظارت بر فایل‌ها و تغییرات آن‌ |

 

CodeLine ShareWatcher 5.7.1.0 نرم افزاری است که با هدف مانیتور و نظارت بر کامپیوتر لوکال یا ریموت طراحی شده تا بتوانید ببینید که فایل‌های شما توسط چه کسی و آخرین بار چه زمانی مورد استفاده قرار گرفته‌اند. با این نرم افزار شما می‌توانید از فایل‌های جدید ایجاد شده و یا حذف شده توسط کاربران دیگر سیستم از طریق ایمیل، صدای هشدار و … مطلع شوید. این نرم افزار یک ابزار قوی و مجهز به محیط کاربری زیبا و جذاب است که با آن می‌توانید بر فایل‌های به‌اشتراک گذاشته شده در شبکه خود نظارت داشته باشید. با این ابزار شما می‌توانید ببینید چه کسانی به فایل‌های شما دسترسی داشته‌اند و حتی زمان آخرین دسترسی‌ها را هم ببینید.

فرآیند نصب و راه‌اندازی این ابزار سریع و ساده است؛ بنابراین شما به راحتی می‌توانید کار با این برنامه را در سیستم و شبکه‌ی خود شروع کنید. این نرم افزار در بخش منوها دارای ساختاری منظم است و کاربر می‌تواند پوشه‌های مورد نظر کاربر برای نظارت را تعیین کند و برای هریک از آن‌ها اعلان تنظیم کند. این نرم افزار در واقع یک فضای کاملا جداگانه را برای مشاهده کاربرانی که به فایل‌های مورد نظر دسترسی داشته‌اند اختصاص داده است. شما می‌توانید ببینید که فایل‌های موجود بر روی شبکه توسط چه افرادی و چه زمان‌هایی مورد استفاده قرار گرفته‌اند و در نهایت از این اطلاعات گزارش بگیرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار CodeLine ShareWatcher را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار CodeLine ShareWatcher :

– امکان مشاهده آخرین کاربر دسترسی پیدا کرده به اطلاعات شما

– امکان اطلاع از اضافه و یا حذف شدن فایل‌ها

– دارا بودن اعلان‌های هشدار مختلف مثل ایمیل، صدا و لاگ‌های ویندوزی

– پشتیبانی از ویندوز و اف‌تی‌پی سرورها

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

CodeLine ShareWatcher.cover1  300x186 - دانلود CodeLine ShareWatcher 5.7.1.0 - نظارت بر فایل‌ها و تغییرات آن‌ CodeLine ShareWatcher.cover2  300x127 - دانلود CodeLine ShareWatcher 5.7.1.0 - نظارت بر فایل‌ها و تغییرات آن‌

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 79 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR