دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی آردوینو – Arduino: A Beginner’s Guide to Arduino Programming – PDF

دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی آردوینو - Arduino: A Beginner’s Guide to Arduino Programming - PDF

 

دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی آردوینو

| Arduino: A Beginner’s Guide to Arduino Programming – PDF |

 

کتاب آموزش برنامه نویسی آردوینو (Arduino: A Beginner’s Guide to Arduino Programming – PDF) نام یک کتاب الکترونیکی (PDF) جدید، پرمحتوا و ارزشمند جهت یادگیری مهارت برنامه‌نویسی بردهای آردوینو (Arduino) مخصوص علاقه‌مندان سخت افزار و میکرو کنترلر است. آردوینو، یک پلتفرم سخت افزار و نرم افزاری متن‌باز است. این پلتفرم، شامل یک میکروکنترلر تک‌بردی و همینطور یک IDE مخصوص است که به منظور برنامه‌نویسی بردهای آردوینو طراحی شده است. آردوینو، به منظور تولید سریع و ساده پروژه‌های سخت افزاری تعاملی و ساخت وسایلی که با محیط در تعامل است طراحی و ساخته شده است.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک کتاب الکترونیکی مخصوص را برای شما علاقه‌مندان به بردهای آردوینو آماده کرده‌ایم که به کمک آن شما می‌توانید به سرعت پروژه آردوینوی خود را استارت بزنید. این کتاب الکترونیکی سعی می‌کند تا همه افراد شامل حتی مبتدیان را هم به ساخت پروژه‌‌های آردوینو ترغیب کند. در این کتاب، انواع مدل‌های آردوینو به لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری بررسی شده و در ادامه، مقدمات کدنویسی در محیط توسعه آردوینو آموزش داده می‌شود. همچنین برای آموزش بهتر، برخی مثال‌ها و پروژه‌های نمونه نیز در این کتاب آورده شده که می‌توانید با مطالعه آن‌ها طرز کارکرد پروژه‌ها را یاد بگیرید. پیشنهاد میکنیم کتاب آموزش برنامه نویسی آردوینو (Arduino: A Beginner’s Guide to Arduino Programming) را به صورت رایگان از ادامه ی مطلب دریافت نمایید.

 

نویسنده/مترجم: George Gibson
تعداد صفحات: 97
فرمت: کتاب PDF
زبان: انگلیسی

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : PDF
  • حجم : 3.23 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR