دانلود VLC Media Player 3.0.20.0 x86/x64 + Portable – نرم افزار پخش صوتی و تصویری

دانلود VLC Media Player + Portable - نرم افزار پخش صوتی و تصویری

 

دانلود VLC Media Player

| پخش تمامی فرمت های صوتی و تصویری |

 

VLC Media Player 3.0.20.0 x86/x64 + Portable رقیبی سر سخت برای نرم افزار KMplayer است نرم افزاری که اکثر فایل های صوتی و تصویری موجود را پشتیبانی می کند و در عین قدرتمندی بسیار ساده است و توانایی اجرای فایل ها از روی اینترنت را نیز داراست که این امکان را به شما می دهد با رادیو ها و تلویزیون های اینترنتی گوش دهید مهمترین ویژگی نرم افزار VLC Media Player اوپن سورس بودن ان است و ویژگی مهم دیگر ان رایگان بودنش است .

اگر به دنبال نمایشگری قدرتمند و در عین حال ساده هستید حتما این برنامه را دانلود کنید و از آن لذت ببرید . البته این موضوع را نیز اضافه کنم نرم افزار وی ال سی مدیا پلیر می تواند جایگزین خیلی از نرم افزار های سنگین مثل Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD شود. این نرم افزار توانایی خوبی در اجرای دی وی دی دارد و از زبان شیرین فارسی نیز پشتیبانی می کند . شما هم اکنون می توانید نسخه جدید و آخرین ورژن نرم افزار VLC Media Player را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار VLC Media Player :

– پخش انواع فرمت ها از جمله MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, DivX, mp3, OGG, …
– پخش انواع DVD ، VCD
– حجم بسیار اندک نسبت به قابلیت های فراوان آن و همچنین نسبت به نرم افزار های مشابه
– محیط بسیار ساده و کاربر پسند
– ارائه نرم افزار بصورت کاملا رایگان
– پشتیبانی در زبان های مختلف
– قابلیت اجرا در اکثر سیستم عامل ها یعنی ویندوز ، لینوکس ، مکینتاش و …
– پوسته های متعدد برای سلیقه های مختلف
– پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 10
– پشتیبانی کامل از زبان شیرین فارسی
و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 40/42/68/71 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR