دانلود iToolab WatsGo 5.3.0 – کپی و انتقال اطلاعات پیام‌رسان WhatsApp بین iOS و اندروید

دانلود iToolab WatsGo 5.3.0 - کپی و انتقال اطلاعات پیام‌رسان WhatsApp بین iOS و اندروید

 

دانلود iToolab WatsGo

| کپی و انتقال اطلاعات پیام‌رسان WhatsApp بین iOS و اندروید |

 

iToolab WatsGo 5.3.0 نام یک ابزار جدید و کاربردی به منظور کپی و انتقال اطلاعات پیام‌رسان واتس اپ بین اندروید و آیفون است. این برنامه، قادر است تنها با یک کلیک، اطلاعات WhatsApp / WhatsApp Business را بین Android و iOS جابه‌جا کنید. اگر که قصد مهاجرت از آیفون به اندروید و یا بالعکس را دارید و می‌خواهید در حین این فرآیند، کلیه اطلاعات پیام‌رسان واتس اپ خود را هم جابه‌جا کنید، لازم است که این کار را با یک ابزار مخصوص به انجام برسانید تا در حین این فرآیند، هیچ آسیبی به اطلاعات‌تان وارد نشود. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید پیام‌ها، تصاویر، ویدیوها، مخاطبان و … را از دستگاه مبدأ به دستگاه مقصد انتقال دهید.

بسیاری از کاربران اندروید و آیفون با مشکلی مواجه هستند مبنی بر نبودن امکان کپی و انتقال اطلاعات واتس اپ؛ این مشکل سبب می‌شود که همیشه محدودیت‌هایی در هنگام مهاجرت از ایفون به اندروید و بالعکس وجود داشته باشد. نرم افزاری که در اینجا خدمت شما عزیزان بازدیدکننده ارائه می‌کنیم، امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید با سهولت بسیار، اطلاعات مربوط به پیام‌رسان واتس اپ خود را از iOS به اندروید و بالعکس انتقال دهید. این نرم افزار به طور کامل با نسخه‌های مختلف اندروید و iOS سازگاری داشته و یکی از بهترین ابزارهای موجود در زمینه‌ی کار با داده‌های واتس اپ و انتقال آن به شمار می‌رود. هم اکنون می توانید نرم افزار iToolab WatsGo را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار iToolab WatsGo :

– امکان انتقال اطلاعات واتس اپ بین دستگاه‌های مختلف اندروی و iOS

– امکان کپی و انتقال پیام‌ها، تصاویر، ویدیوها و … از حساب واتس اپ در اندروید به آیفون و برعکس

– امکان کپی و انتقال دیتا بین دو دستگاه اندروید و یا دو دستگاه iOS

– توانایی پشتیبان‌گیری از پیام‌رسان واتس اپ در کامپیوتر

– امکان بازیابی نسخه پشتیبان بر روی Android / iOS

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

iToolab WatsGo.cover1  300x177 - دانلود iToolab WatsGo 5.3.0 - کپی و انتقال اطلاعات پیام‌رسان WhatsApp بین iOS و اندروید iToolab WatsGo.cover2  300x177 - دانلود iToolab WatsGo 5.3.0 - کپی و انتقال اطلاعات پیام‌رسان WhatsApp بین iOS و اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 28.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR