دانلود XToolBox 4.1 – مجموعه ابزارک کاربردی برای ویندوز 10 و ویندوز 11

دانلود XToolBox 2.2 - مجموعه ابزارک کاربردی برای ویندوز 10 و ویندوز 11

 

دانلود XToolBox

| مجموعه ابزارک کاربردی برای ویندوز 10 و ویندوز 11 |

 

XToolBox 4.1 نام یک بسته نرم افزاری جدید و کاربردی برای کاربران سیستم‌عامل Windows 11/10 است. با این ابزار، شما می‌توانید به مجموعه‌ای از راهکارها برای بهینه‌سازی عملکرد سیستم دسترسی داشته و به راحتی چند انتخاب ساده، سرعت سیستم خود را بالا ببرید. دنیای ابزارک‌های کوچک و کاربردی برای ویندوز، روز به روز در حال گسترش است و امروزه برای هر نیازی، احتمالا شمار متعددی از انتخاب‌ها را پیش روی دارید. شاید که حتی برای انتخاب ابزار مناسب برای نیاز خود سردرگم شده باشید، اما به کمک ابزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، شما می‌توانید تقریبا هر نوع بهینه‌سازی ممکن را بر روی ویندوز 10 و ویندوز اعمال کرده و شاهد یک عملکرد بهتر در سیستم باشید.

استفاده از بسته‌ای که به همراه خود بتوانید برخی قسمت‌های غیرضروری سیستم‌عامل را هم غیرفعال کند، به نوبه‌ی خود ایده‌ی بدی نیست. اساسا، سیستم‌عامل ویندوز و هر نوع پلتفرم دیگری، با خود ابزارها و یا برنامه‌هایی را به همراه دارند که احتمالا هیچ‌گاه به آن احتیاج پیدا نمی‌کنید. برخی از این ابزارها حتی قابلیت ردیابی فعالیت‌های کاربر را نیز دارند و در حداقل حالت، سرعت و پرفرمنس سیستم را کاهش می‌دهند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را به شکل اختصاصی برای همین نیاز در دسترس شما عزیزان قرار می‌دهیم که با استفاده از آن شما می‌توانید هرگونه بلوت‌ور موجود در ویندوز 10 یا ویندوز 11 را غیرفعال کرده و بدین طریق بهره‌وری سیستم را ارتقا دهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار XToolBox را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار XToolBox :

– امکان حذف یا غیرفعال‌سازی بلوت‌ورها از ویندوز 10 یا ویندوز 11

– دسترسی ساده و آسان به تنظیمات مخفی ویندوز

– دارا بودن دسته‌بندی دقیق و جامع برای دست‌یابی به آپشن‌های مختلف

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

XToolBox.cover1  300x137 - دانلود XToolBox 4.1 - مجموعه ابزارک کاربردی برای ویندوز 10 و ویندوز 11 XToolBox.cover2  300x137 - دانلود XToolBox 4.1 - مجموعه ابزارک کاربردی برای ویندوز 10 و ویندوز 11

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR