دانلود بازی شهر فوتبالی – مربی فوتبال برتر 3.2.5 برای اندروید

دانلود بازی شهر فوتبالی - مربی فوتبال برتر 3.2.5 برای اندروید

 

دانلود بازی شهر فوتبالی – مربی فوتبال برتر برای اندروید

| بازی ایرانی مدیریت فوتبال برای اندروید |

 

شهر فوتبالی – مربی فوتبال برتر 3.2.5 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک ورزشی و مدیریتی از استودیوی بازی سازی گروه آسمان است. برای شما علاقه‌مندان به دنیای فوتبال، یک عنوان جدید، مهیج و جذاب را آماده کرده‌ایم. در این بازی شما این شانس را دارید که بتوانید باشگاه ورزشی خودتان را با حضور مجموعه‌ای از ستارگان دنیای فوتبال که همواره آن‌ها را دوست داشته‌اید بسازید. در این بازی، شما مدیر این باشگاه فوتبال هستید و باید تیم خود را به لیگ حرفه‌ای برسانید. وظیفه اصلی شما این است که تیم را با خریدهای خود در بازار نقل و انتقالات بسازید و با حفظ تاکتیک‌های تیم، چینش ترکیب در بازی‌ها و شرکت در مسابقات فوتبالی با دیگر رقبا، برای حضور حرفه‌ای در مستطیل سبز رنگ آماده شوید.

در این بازی شما می‌توانید یک تجربه مربی‌گری واقعی را در دنیای فوتبال داشته باشید. بنابراین انتخاب بازیکن‌ها، چینش ترکیب آن‌ها در زمین و … تماما بر نتایج بازی‌ها تاثیرگذار هستند. با جذب اسپانسر برای باشگاه می‌توانید کسب درآمد کنید و با عقد قرارداد با فیفا هم، به درآمد قابل توجهی برسید. شهر فوتبالی یک عنوان جدید و جذاب برای علاقه‌مندان واقعی به دنیای فوتبال و مستطیل سبز رنگ است که توصیه می‌کنیم به هیچ وجه فرصت تجربه آن را از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی شهر فوتبالی – مربی فوتبال برتر را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی شهر فوتبالی – مربی فوتبال برتر :

– امکان ساخت تیم رویایی با بهترین بازیکنان فوتبال در دنیا مثل لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، کیلیان ام‌باپه، ارلینگ هالند و …

– امکان تجربه رقابت آنلاین با دیگر بازیکنان در ستارسر دنیا

– امکان خرید و فروش بازیکنان در نقل و انتقالات

– امکان چینش ترکیب، تاکتیک‌ها و… قبل از شروع هر بازی

– امکان کسب درآمد از فروش بلیط، اسپانسر و عقد قرارداد با فیفا

– امکان ساخت ساختمان باشگاه و ارتقای آن

– دارا بودن گرافیک بسیار عالی و جذاب

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Jurassic Monster World1 150x84 - دانلود بازی شهر فوتبالی - مربی فوتبال برتر 3.2.5 برای اندروید Jurassic Monster World2 150x84 - دانلود بازی شهر فوتبالی - مربی فوتبال برتر 3.2.5 برای اندروید Jurassic Monster World3 150x84 - دانلود بازی شهر فوتبالی - مربی فوتبال برتر 3.2.5 برای اندروید Jurassic Monster World4 150x84 - دانلود بازی شهر فوتبالی - مربی فوتبال برتر 3.2.5 برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 57.1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR