دانلود همراه 141 – اطلاع از وضعیت راه ها و ترافیک جاده ای کشور برای اندروید

دانلود همراه 141 - اطلاع از وضعیت راه ها و ترافیک جاده ای کشور برای اندروید

 

دانلود همراه 141 برای اندروید

| نرم افزار اطلاع از وضعیت راه ها و ترافیک جاده ای کشور |

 

همراه 141 نسخه 3.0.11 نام اپلیکیشن رسمی مرکز مدیریت راههای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور برای هموطنان عزیز می باشد. دیگر هیچ گاه بدون اطلاع قبلی از مسیرهای جاده ای مورد نظرتان ، راهی سفر نشوید ! به کمک اپلیکیشن حرفه ای همراه 141 ، شما عزیزان می توانید به طور دقیق از وضعیت راه ها و ترافیک جاده ای مورد نظر خود آگاه شده و بهترین مسیر را برای سفرهای خود انتخاب کنید. این نرم افزار که محصولی رسمی از رکز مدیریت راههای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور می باشد ، اطلاعات جامع و کاملی را از مسیرهای مورد نظر در اختیار شما قرار می دهد.

اگر شما هم قصد سفر با استفاده از وسیله نقلیه شخصی دارید و دوست دارید مسیری کم ترافیک را با قابلیت اطمینان بالا انتخاب کنید ، پیشنهاد می کنیم همراه 141 را از دست ندهید. همراه 141 ، با پشتیبانی کامل از وضعیت ترافیکی جاده ای کشور ، دوربین های نظارتی و مراکز اطلاع رسانی دقیق ، شما را از ترافیک های مسیر ، تصادفات جاده ای ، حوادث طبیعی و … مطلع می کند و بهترین مسیر پیشنهادی را نسبت به راه های منتهی به مقصد مورد نظر به شما پیشنهاد می دهد. هم اکنون می توانید نرم افزار همراه 141 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار همراه 141 :

– نمایش وضعیت آب و هوا

– نمایش تصادفات جاده ای

– نمیش وضعیت انسداد های جاده ای

– امکان ترسیم مسیر سفر و کسب اطلاع از وضعیت جاده ای آن مسیر

– نمایش اطلاعات اورژانس بین راهی

– نمایش اطلاعات مفید مخصوص سفر

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Hamrah1411 Hamrah1412 Hamrah1413 Hamrah1414

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 7.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR