هوش مصنوعی گروک (Grok) ساخته شده توسط شرکت X اپن سورس شد!

هوش مصنوعی گروک (Grok) ساخته شده توسط شرکت X اپن سورس شد!

 

هوش مصنوعی گروک (Grok)

| نحوه دسترسی به سورس هوش مصنوعی گروک |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما کاربران عزیز یک لینک منبع برای دسترسی به سروس کد هوش مصنوعی گروک (Grok) را آماده کرده‌ایم. ایلان ماسک در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ استارتاپی با نام xAI تاسیس کرد. هوش مصنوعی شرکت xAI در آبان 1402 با Grok معرفی شد. گروک در زمان عرضه در دسترس عموم قرار نگرفت و گروه هدف مشخصی برای استفاده از تعریف شد. هوش مصنوعی ایلان ماسک یک چت بات است که توانایی پاسخ به سوالات شما در زمینه های مختلف را دارد. با توجه به چالش‌های اخیر ایلان ماسک با مالکان OpenAI بر سر کسب درآمد از این سرویس‌ها، سرانجام مدل هوش مصنوعی گروک به طور کامل اپن سورس شد.

برخلاف سرویس ChatGPT، ایلان ماسک معتقد است که سرویس‌های هوش مصنوعی نباید برای ارائه خدمت از کاربران کسب درآمد کنند. همین مسائل سبب شد که نهایتا ماسک خبر از اپن سورس شدن هوش مصنوعی گروک در آینده نزدیک بدهد. اکنون، این پروژه 300 گیگابایتی به صورت رایگان و متن‌باز در Github‌ قرار گرفته که توضیحات بیشتر آن را می‌توانید در ادامه مطلب دنبال کنید.

 

 

 

لینک گیت‌هاب پروژه اپن سورس گروک

در لینک فوق، می‌توانید به مگنت لینک (تورنت) 300 گیگابایتی مدل Grok-1 دسترسی داشته باشید.

در این نسخه، 314 میلیارد پارامتر (دستور) وجود دارد و از طریق مستندات موجود در صفحه فوق، یک سیستم با حافظه GPU قوی قادر به اجرای این مدل خواهد بود.

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR