دانلود آموزش سی شارپ: قسمت اول – مشفق همدانی – The Ultimate C# Series: Part 1 – Code with Mosh

دانلود آموزش سی شارپ: قسمت اول - مشفق همدانی - The Ultimate C# Series: Part 1 - Code with Mosh

 

دانلود آموزش سی شارپ: قسمت اول – مشفق همدانی

| The Ultimate C# Series: Part 1 – Code with Mosh |

Language: English | Duration: 5h 16m | Size: 842mb

 

آموزش سی شارپ: قسمت اول – مشفق همدانی (The Ultimate C# Series: Part 1 – Code with Mosh) نام یک دوره آموزشی حرفه‌ای و بسیار پرمحتوا برای شما علاقه‌مندان به یادگیری مهارت برنامه‌نویسی به زبان سی‌شارپ (#C) است. این دوره آموزشی، یکی دیگر از مجموعه دوره‌]ای مدرس محبوب مشفق همدانی است که به شکلی حرفه‌ای در حوزه آموزش مجازی به زبان انگلیسی فعالیت دارد. در این مطلب، اولین قسمت از این دوره آموزشی محبوب و پرطرفدار را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که شما می‌توانید با مشاهده‌ی آن، با مقدمات برنامه‌نویسی در زبان سی‌شارپ آشنا شده و ده‌ها تمرین و نمونه دنیای واقعی را در آن حل کنید.

#C، یک زبان برنامه‌نویسی مولتی پلتفرم برای ساخت اپلیکیشن‌های مختلف مثل وب، موبایل، دسکتاپ و بازی است. یادگیری این مهارت، برای شما فرصت‌های شغلی بسیاری را ایجاد می‌کند. این دوره آموزشی، نقطه شروع مناسبی برای شروع یادگیری و حرفه‌ای شدن در این حوزه محسوب می‌شود. هدف در اولین قسمت از این دوره آموزشی، برداشتن اولین قدم‌ها در مسیر فهم هرچه بهتر و یادگیری عمیق برنامه‌نویسی به زبان سی‌شارپ است. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

سرفصل‌های آموزش سی شارپ: قسمت اول – مشفق همدانی – The Ultimate C# Series: Part 1 – Code with Mosh:

– آشنایی با مقدمات C#/.NET Framework

– آشنایی با عملگردهای مختلف حسابی، مقایسه‌ای، منطقی، بیتی

– آشنایی با دستورات شرطی if/else, switch/case

– آشنایی با حلقه‌های for, foreach, while, do-while

– آشنایی با طرز کار با آبجکت‌های date/time

– آشنایی با نحوه استفاده از فایل و دایرکتوری‌ها

– دیباگ کردن اپ‌های سی شارپ و…

و…

 

 

تصاویری از دوره آموزشی :

 

The Ultimate Csharp Series Part 1.cover1  126x300 - دانلود آموزش سی شارپ: قسمت اول - مشفق همدانی - The Ultimate C# Series: Part 1 - Code with Mosh

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 842 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR