دانلود بازی Max and the Magic Marker – بازی مکس و ماژیک جادویی

دانلود بازی Max and the Magic Marker - بازی مکس و ماژیک جادویی

 

دانلود بازی Max and the Magic Marker برای PC

 

امروز یک بازی کم حجم، سرگرم کننده و فکری را با نام  بازی Max and the Magic Marker آماده دانلود کرده ایم ، بازی مکس و ماژیک جادویی ، یک داستان زیبا و کامل را روایت میکند ، جایی که مکس پس از یافتن ماژیک جادویی خود به خیال اینکه این هم یک ماژیک معمولی است ! شروع به کشیدن یک هیولای ترسناک می کند و ایجاست که متوجه می شود هر چیزی که با این ماژیک میکشد ، زنده شده و شروع به حرکت میکند ! حالا هیولای نقاشی شروع به حرکت کرده و در شهر مشغول خرابکاری شده است و این وظیفه ی شماست تا او را از پای در بیاورید .

بازی Max and the Magic Marker  گرافیک فانتزی و زیبای دارد و گیم پلی آن شبیه به بازی های ماجرایی 2 بعدی مانند تارزان می باشد . اما نکته ی زیبای بازی این است که شما در طول بازی می توانید از ماژیک جادویی خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید ، برای مثال بین دو بلندی که قابل عبور نیست با ماژیک خود یک پل می‌کشد و این پل به پل واقعی تبدیل می‌شود و می توانید از آن عبور کنید .

برای اجرای بازی نیاز به سخت افزار قدرتمندی ندارید ، و می توانید آن را بر روی سیستم های معمولی نیز نصب و اجرا نمایید . از این رو پیشنهاد میکنیم  بازی Max and the Magic Marker را حتما تجربه کنید . شما هم اکنون می توانید بازی Max and the Magic Marker برای کامپیوتر از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

url

 

2url

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 73 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی Max and the Magic Marker | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR