دانلود Zettlr 1.8.9 – نرم افزار ثبت، نگهداری و ویرایش متن

دانلود Zettlr 1.8.9 - نرم افزار ثبت، نگهداری و ویرایش متن

 

دانلود Zettlr

| نرم افزار ثبت، نگهداری و ویرایش متن |

 

Zettlr 1.8.9 نام یک محصول نرم افزاری جدید، رایگان و متن باز است که می‌توان آن را به عنوان ابزاری ساده و کاربردی برای ثبت، نگهداری و ویرایش متن مورد استفاده قرار داد. این نرم افزار، بیشتر مناسب توسعه‌دهندگان است و افراد فعال در این حوزه می‌توانند کد و یا متون پرکاربرد خود را در محیط آن وارد کرده و در هر زمان مجددا به شکل سریع به آن دسترسی داشته باشند. در واقع این نبرنامه یک ابزار Markdown Editor است؛ اینگونه نرم افزارها، قادرند متون موجود را با استایل و ساختار اچ‌تی‌ام‌ال‌ی (HTML) که دارند ویرایش کنند؛ بدین ترتیب شما در حین ویرایش متن و هرگونه نوشته فارسی/انگلیسی می‌توانید استایل و یا ساختار آن را نیز بررسی و ویرایش کنید.

اگر که شما در حال خواندن این متن هستید، احتمالا دنبال یک مارک دان ادیتور می‌گردید. در این مطلب، با معرفی یکی از بهترین نرم افزارها در این زمینه به خدمت شما عزیزان آمده‌ایم. این نرم افزار امکاناتی کاربردی جهت دسترسی‌پذیری بهتر و امکانات کاربردی برای مدیریت و ویرایش هرچه ساده‌تر محتواهای متنی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این برنامه، مجهز به یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که به کمک آن، کاربر می‌تواند کدها و محتوای متنی دلخواه خود را به طرق مختلف فراخوانی کند و در کنار آن، به امکاناتی نظیر جستجوی سریع متن، شمارش کلمات، بررسی املای لغات و … نیز دسترسی داشته و از آن در مدیریت و ویرایش هرچه بهتر محتواهای مورد نظر خود استفاده نماید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Zettlr را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Zettlr :

– امکان ثبت، نگهداری و ویرایش متن و تکه کد

– مناسب برای تغییر در استایل و فرمت محتوای متنی

– قابلیت فراخوانی محتوای متنی به طرق مختلف (تکه کد/متن/فایل متنی)

– دارا بودن امکان جستجو و جایگزینی کلمات و عبارات در متن

– قابلیت های‌لایت کردن کدها

– امکان خروجی گرفتن در فرمت‌های HTML, PDF, RTF و …

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Zettlr.cover1  300x126 - دانلود Zettlr 1.8.9 - نرم افزار ثبت، نگهداری و ویرایش متن Zettlr.cover2  300x171 - دانلود Zettlr 1.8.9 - نرم افزار ثبت، نگهداری و ویرایش متن

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 89.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR