دانلود Textify 1.10.4 – نرم افزار انتخاب و کپی متن از پنجره‌ها در ویندوز

دانلود Textify 1.7 - نرم افزار انتخاب و کپی متن از پنجره‌ها در ویندوز

 

دانلود Textify

| نرم افزار انتخاب و کپی متن از پنجره‌ها در ویندوز |

 

Textify 1.10.4 نام یک ابزار جدید و رایگان به منظور انتخاب و کپی متن از پنجره‌ها در محیط سیستم‌عامل ویندوز است. همانطور که می‌دانید، کلیه پنجره‌ها و دیالوگ باکس‌ها در محیط ویندوز، متن‌هایی غیرقابل انتخاب و قاعدتا کپی کردن دارند. به بیان دیگر زمانی که شما با یک پیغام هشدار یا خطا در ویندوز رو به رو می‌شوید، امکان کپی کردن متن و یا محتوای آن پیام در حالت عادی وجود ندارد. حال به هر دلیلی که بخواهید عبارت نمایش داده شده در پنجره‌های مختلف ویندوز را کپی کرده و به عنوان مثال در رابطه با آن در وب جستجو کنید، حتما لازم است که یکایک کلمات را به طور دستی تایپ کرده و هیچ راهی برای کپی کردن پیغام‌ها در این شرایط وجود ندارد.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز و محترم در نظر گرفته‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند که بتوانید متن و انواع پیغام هشدار در دیالوگ باکس و یا ارورهای ویندوز را انتخاب و کپی کنید. به کمک این نرم افزار، شما محدودیت موجود برای کپی و یا انتخاب متن را کنار گذاشته و به آسانی قادر هستید هشدارها و یا پیغام موجود در ارورهای ویندوز را کپی کرده و آن‌ها را مورد استفاده قرار دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Textify را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Textify :

– امکان کپی و انتخاب متن از روی دیالوگ باکس‌ها، پیغام‌های هشدار و … در ویندوز

– قابلیت کپی کردن متن از پنجره‌هایی فاقد امکان کپی کردن متن

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– امکان کپی کردن عبارات تنها با فشردن یک کلیک

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Textify.cover1  - دانلود Textify 1.10.4 - نرم افزار انتخاب و کپی متن از پنجره‌ها در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 592 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR