دانلود بازی Rapture – World Conquest 1.0.1 – تسخیر جهان برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Rapture - World Conquest 1.0.1 - تسخیر جهان برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Rapture – World Conquest برای اندروید

| بازی تسخیر جهان برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Rapture – World Conquest 1.0.1 بازی جدیدی در سبک سری بازی های استراتژیک است که با وجود مدت کمی که از زمان عرضه می گذرد ، موفق به دریافت امتیاز 4.5 از 5.0 از سوی کاربران شده سات. برخلاف سایر بازی های استراتژیک ، بازی Rapture – World Conquest نیازمند دقت و تمرکز بسیار بالای شما در انجام امور و مأموریت های محول شده است ، پایان دنیا نزدیک است ! با استفاده از ارتشی از مردان قدرتمند و شجاع ، سعی بر آن داشته باشید که سیاره را از آنِ خود کرده و مردم را به رستگاری برسانید. گیم پلی این بازی در نوع خود بسیار جالب و نوآورانه است ، تصور کنید هزاران سال تمدن بشریت بر روی زمینه قرار است در دقایقی کوتاه از بین برود و قدرتی خارق العاده نصیب شما شود !

نیروهایی خارق العاده و بسیار وحشتناک در این بازی نیز به تعداد 12 عدد تعبیه شده اند که از جمله آنان می توان به شهاب سنگ ها، زمین لرزه، سونامی، آتشفشان و… اشاره کرد. 18 تمدن بسیار وسوسه انگیز بر روی سیاره وجود دارند که شما برای تصاحب آنان در تلاش خواهید بود. ارتشی از مردان غیور و شجاع را به نقاط مختلف جهان ارسال کنید و ضمن نابودی حکومت های فاسد ، سعی در تصاحب قدرت و تسلط بر سرزمین های آنان را داشته باشید. در بازی Rapture – World Conquest می توانید با نابودسازی رقبای پادشاهی زمین ، توجه مردمان را برای تثبیت قدرت به خود جلب کنید. هم اکنون می توانید بازی Rapture – World Conquest را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

End1 End2 End3 End4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 48 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR