دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید با Basic4Android با فرمت PDF

دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید با Basic4Android با فرمت PDF

 

دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید با Basic4Android

| آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید |

 

آموزش برنامه نویسی اندروید با Basic4Android نام کتاب الکترونیکی جدیدی است که در این مطلب از سایت یاس دانلود تصمیم داریم آن را خدمت شما بازدیدکنندگان محترم ارائه کنیم. این روزها بازار اپلیکیشن‌های اندرویدی، از استقبال بی‌نظیری برخوردار است. اگر شما هم دوست دارید که اپلیکیشن اندرویدی خود را آماده و در مارکت‌های ایرانی و یا خارجی منتشر کنید، به شما پیشنهاد می‌دهیم آموزش برنامه‌نویسی با بیسیک فور اندروید را از دست ندهید. برنامه‌نویسی به زبان بیسیک فور اندروید، بسیار ساده‌تر از روش‌های دیگر بوده و توسعه‌دهندگان بسیاری را مجذوب خود ساخته است.

بیسیک فور اندروید را به آسانی می‌توانید در سیستم‌های کامپیوتری خود اجرا کرده و شروع به کدنویسی کنید. ساخت انواع بازی‌ها و برنامه‌های اندرویدی توسط این نرم افزار محیاست و برای نصب و اجرای آن، نیازی به دانش پیچیده و یا حتی تسلط بر زبان جاوا هم ندارید! این دوره آموزشی قادر است شما را از ابتدایی‌ترین مراحل، با برنامه‌نویسی اندروید آشنا سازد. پیشنهاد میکنیم کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید با Basic4Android را به صورت رایگان از ادامه ی مطلب دریافت کرده تا با این نرم افزار آشنایی بیشتری پیدا کنید.

 

نویسنده: ع. سجادی
تعداد صفحات: 61
فرمت: کتاب PDF
زبان: فارسی

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : PDF
  • حجم : 1.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR