دانلود GridMove 2.02 – مرتب‌سازی موثر و مفید پنجره‌ها در ویندوز

دانلود GridMove 2.02 - مرتب‌سازی موثر و مفید پنجره‌ها در ویندوز

 

دانلود GridMove

| مرتب‌سازی موثر و مفید پنجره‌ها در ویندوز |

 

GridMove 2.02 ابزاری است که با استفاده از آن، کاربر می‌تواند با سهولت بسیار پنجره‌های فعال در ویندوز را مدیریت کند و آن‌ها را مرتب نماید. این برنامه، یک جایگزین رایگان برای PowerToys FancyZones است که می‌تواند جریان‌های کاری شما را تا حد قابل توجهی بهینه‌سازی کنید. زمانی که صحبت از سرعت در میان باشد، کلیدهای Alt+Tab ویندوز یک ترکیب ایده‌آل برای جابه‌جایی بین پنجره‌ها به حساب می‌آید. اما اگر تعداد پنجر‌ه‌ها از یک حدی فراتر رفت چطور؟ در چنین مواقعی، جابه‌جایی بین پنجره‌ها بسیار سخت و دشوار می‌شود و باید برای این کار از یک ابزار مخصوص استفاده کرد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری رایگان و متن‌باز را برای این هدف آماده کرده‌ایم که امکانات متعددی را در دسترس شما می‌گذارد.

این نرم افزار با این هدف طراحی شده که بتوانید در صفحه نمایش سیستم دسکتاپ یا لپ تاپ خود، به طور همزمان به چند پنجره دسترسی داشته باشید. باز کردن پنجره‌هایی از چند برنامه در دسکتاپ، می‌تواند به سرعت دسکتاپ سیستم را شلوغ کند. از آنجا که این پنجره‌‌ها در اکثر مواقع بر روی همدیگر باز می‌شوند، جابه‌جایی بین آن‌ها یک مشکل پیچیده به شمار می‌رود. در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان ابزاری را آماده کرده‌ایم که می‌تواند در نمایی منظم، پنجره‌های دسکتاپ را در کنار همدیگر قرار دهد. بدین ترتیب شما می‌توانید از فضای در دسترس خود، نهایت استفاده را ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار GridMove را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار GridMove :

– پشتیبانی از سیستم‌های چند مانیتوره

– امکان استفاده از کلیدهای ترکیبی

– امکان شخصی‌سازی نوع چیدمان پنجره‌ها، رنگ‌ها و …

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

GridMove.cover1  300x154 - دانلود GridMove 2.02 - مرتب‌سازی موثر و مفید پنجره‌ها در ویندوز GridMove.cover2  300x276 - دانلود GridMove 2.02 - مرتب‌سازی موثر و مفید پنجره‌ها در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.64 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR