دانلود بازی محاصره 0.5.1.3 – تجربه تیراندازی وطنی برای اندروید

دانلود بازی محاصره 0.5.1.3 - تجربه تیراندازی وطنی برای اندروید

 

دانلود بازی محاصره برای اندروید

| تجربه تیراندازی وطنی برای اندروید |

 

محاصره 0.5.1.3 نام یک بازی ایرانی و اندرویدی جدید در سبک اکشن/اول‌شخص از استودیوی بازی سازی مسترمایند است. چند سالی است که بازی‌سازان داخلی، همگام با دیگر سازندگان غیرایرانی در حال طراحی و ساخت عناوین مدرن و جدید در دنیای بازی‌های رایانه‌ای هستند. با افزایش رو به رشد کاربرد گوشی‌های هوشمند در بین کاربران، جمعیت گیمرهای موبایل نیز به شکل قابل توجهی رو به افزایش بوده است. بدین ترتیب، بخش اعظمی از توجه توسعه‌دهندگان و استودیوهای بازی‌سازی داخلی، به این بازار جذاب معطوف شده است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود به خدمت شما علاقه‌مندان به سبک تیراندازی و اکشن معرفی می‌کنیم، یک تجربه جذاب و هیجان‌انگیز از حال و هوای جنگ با نیروهای دشمن را در یک فضای کاملا ایرانی برای شما عزیزان به ارمغان خواهد آورد.

بازی محاصره، یک عنوان جذاب و هیجان‌انگیز است که تمرکز اصلی سازندگان آن، بر روی طراحی اسلحه و نحوه شلیک آن‌ها بوده است. در هریک از ماموریت‌های بازی محاصره، شما می‌توانید اسلحه مورد نظر خود را برای رویارویی با موج مختلف از حملات دشمن انتخاب نموده و در میدان نبرد شروع به ایفای نقش کنید. ماموریت‌های مختلف این بازی در قالب نقشه‌های مختلف برای شما به تصویر کشیده می‌شود که طی هریک از آنان شما باید با اسلحه مورد علاقه خود در برابر دشمن ایستادگی کنید. نکته قابل توجه در رابطه با بازی محاصره، گیم پلی فوق‌العاده و گرافیک چشم‌نواز آن است که بسیاری از گیمرها را در همان نگاه اول مجذوب خود می‌کند. هم اکنون می توانید بازی محاصره را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی محاصره :

– امکان تجربه هیجان و اضطراب در دل نیروهای دشمن

– دارا بودن گرافیک چشم‌نواز و کم‌نظیر

– گیم‌پلی روان و لذت بخش

– امکان تیراندازی با انواع مختلف سلاح‌ها

– امکان ایفای نقش در ده‌ها مرحله مختلف

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Mohasere1 150x84 - دانلود بازی محاصره 0.5.1.3 - تجربه تیراندازی وطنی برای اندروید Mohasere2 150x84 - دانلود بازی محاصره 0.5.1.3 - تجربه تیراندازی وطنی برای اندروید Mohasere3 150x84 - دانلود بازی محاصره 0.5.1.3 - تجربه تیراندازی وطنی برای اندروید Mohasere4 150x84 - دانلود بازی محاصره 0.5.1.3 - تجربه تیراندازی وطنی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 170 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR