دانلود Babylon Pro 10.5.0 r15 – دیکشنری بابیلون

دانلود Babylon Pro 10.5.0 r15 - دیکشنری بابیلون

 

دانلود Babylon Pro

| نرم افزار دیکشنری آنلاین بابیلون |

| لینک دانلود به دلیل جاسوس بودن نرم افزار بابیلون از سایت حذف شد … اثبات کلیک کنید |

 

Babylon Pro 10.5.0 r15 یک دیکشنری کامپیوتری و نرم افزار ترجمه متن به صورت آنلاین، از سوی کمپانی Babylon Software Ltd که یک کمپانی صهنونیستی است برای سیستم عامل ویندوز عرضه می گردد. کمپانی Babylon Software Ltd که در Or Yehuda استقرار یافته در سال 1997 از سوی یک کارآفرین اسرائیلی با نام Amnon Ovadia راه اندازی شد. نرم افزار بابیلون، به عنوان یک دیکشنری و نرم افزار مترجم متون به انواع زبان ها عرضه شد، هرچند برخی قابلیت های اضافه تر در آن از جمله تبدیل ارز، اندازه گیری و زمان و سایر اطلاعات پیرامون آن ها نیز وجود دارد. از این نرم افزار می توان به منظور تبدیل متن به گفتار صوتی استفاده کرد، از این رو کاربران می توانند به سادگی تلفظ کلمات را نیز یاد بگیرند. گفته می شود کمپانی بابیلون در طی سال های 2008 تا 2009، ضمن همکاری با گوگل توانسته مبلغ 50 میلیون NIS (واحد پول اسرائیل) را به دست آورد.

طی سال های گذشته، در مواردی گزارشاتی از هایجک کردن مرورگر کاربران، توسط تولبار بابیلون گزارش شد. نکته قابل تعجب در مورد این تولبار خطرناک، نصب خودکار آن با برخی دیگر از نرم افزارها بوده است. به طور کلی مدت زمان زیادی بود که بابیلون به عنوان پیشرفته ترین نرم افزار ترجمه متن و عبارات زبان های مختلف به سایر زبان ها به کار می رفت، کاربران به سادگی می توانند پیام ها، اسناد و یا ایمیل های دریافتی خود را به زبان مورد نظر خود ترجمه کنند. بابیلون برای ترجمه متون مورد نظر کاربر، از نرم افزارهای لغت نامه و دایره المعارف های متعددی از جمله Britannica, Oxford, Merriam Webster, Pons, Larousse, Langenscheidt, Taishukan, Michaelis, Van-Dale استفاده می کند. به طور کلی این نرم افزار از تعداد بیش از 77 زبان مختلف پشتیبانی کامل دارد که از جمله آنان می توان به زبان شیرین فارسی اشاره کرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Babylon Pro را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Babylon Pro :

– فعال سازی ساده و سریع با کرک فعال ساز

– بهره گیری از مطالب لغت نامه ها و دایره المعارف های معتبر جهان

– نمایش اطلاعات مرتبط با صفحات ویکیپدیا

– پشتیبانی کامل از تعداد بیش از 77 زبان مختلف

– قابلیت تبدیل واحد و ارز

– دارا بودن امکان تلفظ صوتی حروف

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR