دانلود بازی Archery King 1.0.34.1 – تیراندازی با کمان برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Archery King 1.0.11 - تیراندازی با کمان برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Archery King برای اندروید

| بازی تیراندازی با کمان برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Archery King 1.0.34.1 نام یک بازی اندرویدی جدید از استودیوی بازی سازی Miniclip.com است که مخصوص دوست‌داران سری بازی‌های ورزشی در مارکت اندروید عرضه می‌شود. همانطور که می‌دانید، ورزش تیراندازی با کمان یکی از رشته‌های ورزشی حرفه‌ای در مسابقات جهانی و المپیک است. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به این رشته ورزشی هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم شانس خود را در بازی Archery King امتحان کنید. در این بازی شما می‌توانید ضمن رقابت با پلیرهای مختلف از سراسر جهان، در پی ثبت رکورد‌های جهانی در رشته تیراندازی با کمان باشید. حتی اگر در این رشته ورزشی تخصص ندارید، باز هم شانس امتحان کردن آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم!

در این بازی شما می‌توانید تیر و کمان خود را مطابق با سلیقه خودتان تغییر داده و آن را شخصی‌سازی کنید. در این بازی شما می‌توانید ضمن رقابت با حریفان خود، در مسابقات تک نفره در پی شکست دادن حریف خود در تیراندازی باشید. بازی تیراندازی با کمان را می‌توان یکی از متفاوت‌ترین بازی‌ها، در سبک سری بازی‌های ورزشی در گوگل پلی استور به شمار آورد. هم اکنون می توانید بازی Archery King را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Archery King1 84x150 - دانلود بازی Archery King 1.0.34.1 - تیراندازی با کمان برای اندروید + پول بی نهایت Archery King2 84x150 - دانلود بازی Archery King 1.0.34.1 - تیراندازی با کمان برای اندروید + پول بی نهایت Archery King3 84x150 - دانلود بازی Archery King 1.0.34.1 - تیراندازی با کمان برای اندروید + پول بی نهایت Archery King4 84x150 - دانلود بازی Archery King 1.0.34.1 - تیراندازی با کمان برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 70/75 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR