دانلود دیکشنری تحلیلگران (آموزشگاه مجازی)؛ وب اپلیکیشن / اندروید / iOS

دانلود دیکشنری تحلیلگران (آموزشگاه مجازی)؛ وب اپلیکیشن / اندروید / iOS

 

دانلود دیکشنری تحلیلگران

| دیکشنری تحلیلگران؛ وب اپلیکیشن / اندروید / iOS |

 

تحلیلگران یک دیکشنری (فرهنگ لغت) کاملا ایرانی است که توسط علیرضا معتمد یکی از اساتید آموزش زبان انگلیسی ساخته شده و در این مطلب، قصد داریم نسخه وب اپلیکیشن، اندروید و iOS آن را خدمت شما عزیزان بازدیدکننده معرفی کنیم. زبان انگلیسی به عنوان زبان جهانی توسط بیش از 2 میلیارد نفر در سراسر جهان صحبت می‌شود. یادگیری زبان انگلیسی به شما امکان می‌دهد در ارتباطات بین‌المللی و محیط‌های تجاری، علمی و فرهنگی بهتر عمل کنید. بیشتر مطالب علمی، تکنیکال، فنی و فرهنگی در جهان به زبان انگلیسی منتشر می‌شود. با دانش زبان انگلیسی، می‌توانید به صورت مستقل به منابع و اطلاعات بیشتری دسترسی پیدا کنید و در یادگیری خود پیشرفت کنید. دانش زبان انگلیسی می‌تواند به شما در جستجوی شغل و رشد حرفه‌ای کمک کند. بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها به دنبال افرادی هستند که بتوانند به طور فعال در محیط‌های چندزبانه فعالیت کنند و قادر به ارتباط با همکاران و مشتریان خارجی باشند.

اگر که شما نیز به تازگی شروع به یادگیری و یا تقویت مهارت زبان انگلیسی کرده و به دنبال یک دیکشنری مناسب انگلیسی به فارسی / انگلیسی به انگلیسی هستیدف ما به شما دیکشنری تحلیلگران را معرفی می‌کنیم. اپلیکیشن تحلیلگران که به رایگان نسخه وب اپلیکیشن، اندروید و iOS آن در دسترس قرار گرفته، یکی از بهترین مراجع موجود برای دسترسی به معانی، متضاد و … در حوزه لغات و عبارات زبان انگلیسی است که می‌توانید همواره آن را بر روی گوشی موبایل خود به همراه داشته و از امکانات آن نهایت استفاده را ببرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار iMyFone Passper for Excel را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار دیکشنری تحلیلگران :

– دارا بودن نسخه وب (وب اپلیکیشن)، اندروید و iOS

– امکان تعیین سطح آنلاین

– دارا بودن آموزش گرامر جامع زبان انگلیسی

– معرفی کتاب‌های آموزشی، پادکست‌های انگلیسی و … برای تقویت مهارت شنیداری،‌گفتاری و …

– مناسب برای مهارت‌آموزان در سطوح مختلف

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Tahlilgaran Dic.cover1  300x138 - دانلود دیکشنری تحلیلگران (آموزشگاه مجازی)؛ وب اپلیکیشن / اندروید / iOS Tahlilgaran Dic.cover2  300x138 - دانلود دیکشنری تحلیلگران (آموزشگاه مجازی)؛ وب اپلیکیشن / اندروید / iOS

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 99 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR