دانلود MigMigi Download Manager 1.8.1.0 – نرم افزار رایگان مدیریت دانلود

دانلود MigMigi Download Manager 1.8.1.0 - نرم افزار رایگان مدیریت دانلود

 

دانلود MigMigi Download Manager

| نرم افزار رایگان مدیریت دانلود |

 

MigMigi Download Manager 1.8.1.0 نام یک ابزار جدید و رایگان در زمینه مدیریت دانلود فایل‌ها از شبکه اینترنت است که امکانات متعددی را در این زمینه به اختیار شما می‌گذارد. امروزه بسیاری از کاربران سیستم عامل ویندوز ، از نرم افزار Internet Download Manager به منظور مدیریت فایل های دانلود خود استفاده می کنند. همانطور که می‌دانید، استفاده از یک نرم افزار مدیریت دانلود تا حد بسیاری می‌تواند شما را در بارگرذاری مطمئن و سریع‌تر فایل‌ها از فضای اینترنت یاری کند. نرم افزارهای مدیریت دانلود، امکانات متعددی را در خود دارند که مقایسه آن‌ها با راهکار پیش‌فرض دانلود فایل از طریق مرورگرهای وب، نقات قوت بسیاری از آن‌ها را نمایان می‌سازد. در این مطلب از سایت یاس دانلود با معرفی یکی از ابزارهای جدید و کاربردی در زمینه مدیریت دانلودها به خدمت شما عزیزان آمده‌ایم که فرآیند دانلود فایل‌ها از اینترنت را برای شما ساده و آسان می‌کند.

این نرم افزار در واقع یک ابزار مدیریت دانلود است که می‌تواند سرعت بارگیری اطلاعات از اینترنت را تا 10 برابر افزایش دهد. این نرم افزار همچنین شما را قادر می‌سازد تا بتوانید در زمان دلخواه دانلود فایل مورد نظر خود را شروع کرده و از امکاناتی همچون مکث و ادامه دانلود نیز بهره‌مند باشید. یکی از مهم‌ترین خصوصیات این نرم افزار عدم نیاز به فعال‌سازی است؛ زیرا که این برنامه متن‌باز بوده و شما بدون هیچ محدودیتی می‌توانید از تمام امکانات آن در حین دانلود فایل‌ها بهره ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار MigMigi Download Manager را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار MigMigi Download Manager :

– سازگاری کامل با مرورگرهای گوگل کروم و فایرفاکس

– شتاب‌ دادن سرعت دانلود

– بروزرسانی سریع و رایگان

– امکان محدودسازی دانلود

– امکان زمان‌بندی دانلودها

– قابلیت مکث و ادامه دانلود فایل‌ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

MigMigi Download Manager.cover1  300x197 - دانلود MigMigi Download Manager 1.8.1.0 - نرم افزار رایگان مدیریت دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7.51 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR