دانلود LeoBar 0.2.3 – دیکشنری لئوبار؛ یادگیری زبان‌های خارجه

دانلود LeoBar 0.2.3 - دیکشنری لئوبار؛ یادگیری زبان‌های خارجه

 

دانلود LeoBar

| دیکشنری لئوبار؛ یادگیری زبان‌های خارجه |

 

LeoBar 0.2.3 نام یک دیکشنری جدید، کاربردی و پرقدرت برای یادگیری زبان‌های خارجی است که می‌تواند به روشی جذاب و ساده، شما را در یادگیری هرچه بهتر زبان دلخواه‌تان همراهی کند. این نرم افزار به شما کمک می‌کند تا بتوانید از طریق یک دیکشنری کوچک و با دسترسی‌پذیری ساده و سریع، زبان مورد نظر خود را یاد بگیرید. این دیکشنری کوچک، در قالب یک آیکون با امکان دسترسی آسان از بخش System tray فعال می‌شود و در ادامه، آماده‌ی کمک به شما در زمینه‌ی ترجمه‌ی کلمات، عبارات و یا جملات مورد نظر است.

موفقیت در یادگیری یک زبان جدید، در کنار چالش‌های مختلفی که دارد، تا حد زیادی به روش انتخابی شما دارد. بسیاری بر این باورند که هنوز هم استفاده از روش سنتی و حضور فیزیکی در کلاس درس، بهترین رویکرد موجود برای یادگیری زبان است. در این بین، افرادی هم هستند که ترجیح می‌دهند زبان خارجه مورد نظر خود را از طریق آموزش‌های مجازی، اپلیکیشن‌های آموزشی و … یاد بگیرند. در همین راستا، اپلیکیشن جدیدی را برای شما کاربران عزیز سیستم‌عامل ویندوز آماده کرده‌ایم که کمک می‌کند بتوانید به سرعت کلمات و عبارات مورد نظر خود را به زبانی دیگر ترجمه کنید. لئوبار در واقع یک دیکشنری کوچک و با قابلیت دسترسی سریع است که به کمک آن شما هم می‌توانید در مدت زمانی کوتاه، به دامنه گسترده‌ای از کلمات یا عبارات مورد نظرتان در زبانی دیگر مسلط شوید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار LeoBar را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار LeoBar :

– کلاینت مخصوص Leo.org برای دسکتاپ

– امکان ترجمه کلمات و عبارات از System tray

– دیکشنری سبک و ساده با کارکرد بسیار سریع

– امکان ترجمه کلمات یا عبارات با تمرکز بر تقویت مهارت کاربر در درک معانی و مفاهیم زبان خارجه‌ی انتخابی

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

LeoBar.cover1  254x300 - دانلود LeoBar 0.2.3 - دیکشنری لئوبار؛ یادگیری زبان‌های خارجه LeoBar.cover2  254x300 - دانلود LeoBar 0.2.3 - دیکشنری لئوبار؛ یادگیری زبان‌های خارجه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 103 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR