دانلود زیارت اربعین با نوای مداحان مشهور

دانلود زیارت اربعین با نوای مداحان مشهور

 

دانلود زیارت اربعین

| با نوای مداحان مشهور |

 

زیارت اربعین – مجموعه ای کامل از فایل های صوتی مربوط به زیارت اربعین است که در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما دوست داران اهل بیت آماده کرده ایم. این مجموعه شامل فایل هایی صوتی با نوای مداحان مشهور اهل بیت از جمله حاج مهدی میرداماد، حاج میثم مطیعی و سایر مداحان فارسی و عربی است که در قالب یک مجموعه به صورت منظم در اختیار شما کاربران عزیز قرار می گیرد. اعتبار اربعین حسینی و یا بیستم ماه صفر، از قدیم الایام بین شیعیان و وفاداران به امام حسین (ع) شناخته شده بوده است.

اربعین حسینی یک نقطه ی آغاز، از تزریق خون و تفکر حسینی بر بطن جامعه ی اسلامی است، این حرکت و تغییر، به نهمین فرزند امام حسین (ع) یعنی مهدی موعود (عج) ختم می شود. برای اربعین حسینی یا بیستم ماه صفر، اعمال مستحب مختلفی توصیه شده که یکی از آنان زیارت اربیعن است. آن چنان که از امام حسن عسکری (ع‌) از این زیارت، به عنوان یکی از 5 نشانه ی مؤمنان یاد شده است. هم اکنون می توانید زیارت اربعین با نوای مداحان مشهور را به صورت کامل از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

مجموعه زیارت اربعین شامل:

– زیارت اربعین با نوای حاج مهدی میرداماد
– زیارت اربعین با نوای حاج میثم مطیعی
– زیارت اربعین با نوای علی علیزاده
– زیارت اربعین با نوای مهدی صدقی
– زیارت اربعین با نوای منصور ارضی
– زیارت اربعین با نوای علیرضا بکایی
– زیارت اربعین با نوای قدیر الحلاجی
– زیارت اربعین با نوای حسین الراجی
– زیارت اربعین با نوای صادق الفدائی

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP3
  • حجم : 47 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR