دانلود نرم افزار واژگان انگلیسی گاج برای موبایل جاوا

دانلود نرم افزار واژگان انگلیسی گاج برای موبایل جاوا

 

دانلود نرم افزار واژگان انگلیسی گاج برای موبایل جاوا

 

با گسترش روز افزون تکنولوژی ، و جایگزین شدن فناوری های جدید مانند تلفن های همراه ، همه چیز رنگ و بوی تازه ای به خود گرفته است ، حتی درس خواندن ! از این رو بسیاری از کتاب های مفید و کاربردی را میتوان در قالب نرم افزارهای موبایل مشاهده کرد که دسترسی و حمل و نقل آن ها بسیار ساده تر از استفاده از خود کتاب می باشد . کتاب زبان انگلیسی پیش دانشگاهی هم یکی از همین کتاب هاست که به صورت یک نرم افزار کاملا رایگان از سوی انتشارات بین المللی گاج با فرمت جاوا منتشر شده است .

ما  کتاب واژگان انگلیسی گاج را برای شما عزیزان با عنوان نرم افزار واژگان انگلیسی گاج برای جاوا آماده کرده ایم که در آن واژگان کامل درس زبان انگلیسی سال چهارم دبیرستان ، به شکلی جذاب و خواندنی آورده شده است .  نرم افزار واژگان انگلیسی گاج که مجموعه ای فوق العاده کم نظیر از واژگان کاربردی درس زبان انگلیسی می باشد ، برای داوطلبان کنکور سراسری هم کاربرد دارد . با توجه به ویژگی های مثبت این اثر ارزشمند ، و با توجه به حجم بسیار کمی که نرم افزار واژگان انگلیسی گاج دارد ، آن را به تمامی شما کاربران عزیز یاس دانلود پیشنهاد میکنیم .

 

ویژگی های نرم افزار واژگان انگلیسی گاج :

–   حجم بسیار مناسب نرم افزار
–   قابل اجرا بر روی اکثر گوشی های موبایل
–   وجود تمامی سرفصل های کتاب و نکات آن
–   مناسب برای دانشجویان و داوطلبان کنکور سراسری و آزاد
–   مناسب برای مطالعه در اماکن عمومی
–   و …

 

 

فرمت فرمت: jar

حجم حجم: 1 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود نرم افزار واژگان انگلیسی گاج | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR