دانلود کتاب آموزش گیت – Git Mastery: Accelerated Crash Course – PDF

دانلود کتاب آموزش گیت - Git Mastery: Accelerated Crash Course - PDF

 

دانلود کتاب آموزش گیت

| ‏‏‎ Git Mastery: Accelerated Crash Course – PDF|

 

کتاب آموزش گیت (Git Mastery: Accelerated Crash Course – PDF) نام یک کتاب الکترونیکی (PDF) جدید، پرمحتوا و ارزشمند جهت آشنایی هرچه بهتر با ورژن کنترل گیت (Git) است. گیت یک سیستم کنترل نسخه توزیع شده است که به شما این امکان را می‌دهد تا به طور همزمان با تعدادی از توسعه دهندگان دیگر بر روی یک پروژه کار کنید. با استفاده از Git، شما می‌توانید تغییراتی که در فایل‌ها و پروژه‌هایتان ایجاد می‌کنید را پیگیری کنید، نسخه‌های مختلفی از پروژه را ذخیره کنید، به بازبینی و ادغام تغییرات دیگران بپردازید و در صورت نیاز به نسخه‌های قبلی بازگشت کنید. به طور کلی، همه برنامه‌نویس‌ها باید قادر باشند با گیت کار کنند تا بدین طریق، همکاری با دیگران امکان پذیر شود.

یکی از دلایل اصلی محبوبیت Git، قابلیت توزیع شده آن است. به این معنی که هر توسعه دهنده می‌تواند یک نسخه محلی از پروژه را روی سیستم خود داشته باشد و تغییرات خود را به دیگران ارسال کند. این کار باعث می‌شود که توسعه دهندگان بتوانند همزمان و بدون نیاز به اینترنت روی پروژه کار کنند و در نهایت تغییرات خود را به یکدیگر ادغام کنند. اگر به دنبال منبعی برای یادگیری گیت و طریقه استفاده از آن هستید، در این مطلب برایتان یک کتاب پرمحتوا را آماده کرده‌ایم که به کمک آن می‌توانید تمام آن چیزی که از گیت نیاز دارید را یاد بگیرید. پیشنهاد میکنیم کتاب آموزش گیت  (Git Mastery: Accelerated Crash Course – PDF) را به صورت رایگان از ادامه ی مطلب دریافت نمایید.

 

نویسنده/مترجم: R. Parvin
تعداد صفحات: 131
فرمت: کتاب PDF
زبان: انگلیسی

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : PDF
  • حجم : 1.82 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR