دانلود Navicat Premium 16.3.3 x86/x64 – مدیریت بانک اطلاعاتی

دانلود Navicat Premium Enterprise 11.2.14 x86/x64 - مدیریت بانک اطلاعاتی

 

دانلود Navicat Premium

| نرم افزار مدیریت بانک اطلاعاتی |

 

Navicat Premium 16.3.3 x86/x64 یکی از نرم افزارهای شناخته شده، قدرتمند و حرفه ای در زمینه مدیریت و کار با بانک های اطلاعاتی از جمله MySQL, MariaDB, SQL Server, Oracle, PostgreSQL, SQLite است. همانطور که می دانید، هر یک از بانک های اطلاعاتی یاد شده، از سوی کمپانی های مختلفی عرضه شده اند و اگر قرار باشد از نرم افزارهای مخصوص هریک از آن ها کار کنید، می بایست چندین نرم افزار سنگین را بر روی سیستم کامپیوتری خود نصب کرده باشید. اما نرم افزار Navicat Premium، به شما این امکان را می دهد که تمامی این دیتابیس ها را در قالب یک نرم افزار مدیریت کنید ! همچنین توجه داشته باشید که توسط این برنامه شما امکان کار با دیتابیس های ابری همچون Amazon RDS, Amazon Aurora, Amazon Redshift, SQL Azure, Oracle Cloud, Google Cloud را نیز در اختیار خواهید داشت.

نرم افزار نویکت، شما کاربران را قادر می سازد در محیطی امن و حرفه ای، به مدیریت انواع پایگاه داده های خود بپردازید. این برنامه به طورکامل از عملیاتی همچون Stored Procedures, Events, Triggers, Functions, Views در بانک های اطلاعاتی پشتیبانی داشته و یکی از بهترین و ساده ترین راهکارها برای آشنایی بهتر با مدیریت بانک های اطلاعاتی به شمار می رود. از سایر کارکردهای این نرم افزار می توان به Import/Export Wizard, Query Builder, Report Builder, Data Synchronization, Backup, Job Scheduler اشاره کرد. اگر شما نیز از دسته تازه کاران دنیای بانک های اطلاعاتی هستید و با کوئری ها به خوبی آشنایی ندارید، «ویکت به شما این امکان را می دهد که جداول بانک اطلاعاتی دلخواه خود را ایجاد کرده و سریعاً کوئری های آزمایشی را بر روی آنان اجرا کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Navicat Premium Enterprise را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Navicat Premium:

– پشتیبانی کامل از نویکت کلاد برای ذخیره و ادغام سازی همزمان داده های شما در فضای ابری نویکت

– ایجاد نشست های SSH و کانکشن های فوق العاده امن برای کار با داده ها

– امکان ساخت آسان و سریع فیلد ها و تعیین نوع آنان

– امکان تعریف ساده کلید خارجی برای برقراری ارتباط میان جداول

– دارا بودن امکان SQL Builder/Editor به صورت گرافیکی

– قابلیت اجرای کوئری ها در محیط نویکت

– قابلیت ساخت دیتابیس از مدل های از پیش حاضر شده

– دارا بودن قابلیت Import/Export داده ها

– امکان همزمان سازی ساختار داده ها

– قابلیت تهیه بک آپ و بازگردانی آسان پشتیبان ها

– قابلیت تهیه گزارش

– پشتیبانی کامل از نمودارهای ER

– قابلیت نمایش رنگی کانکشن های برقرار شده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 113/156 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR