دانلود Shade Sandbox 1.7 Home Edition – برقراری امنیت بیشتر در محیط ویندوز

دانلود Shade Sandbox 1.7 Home Edition - برقراری امنیت بیشتر در محیط ویندوز

 

دانلود Shade Sandbox

| برقراری امنیت بیشتر در محیط ویندوز |

 

Shade Sandbox 1.7 Home Edition نام نرم افزاری است که به واسطه آن قادر هستید محیطی امن و قابل اطمینان را در سیستم‌عامل ویندوز به وجود آورید. همانطور که می‌دانید، فعالیت مداوم در فضای دیجیتال و آنلاین، می‌تواند تاثیرات مخربی را بر سیستم و امنیت شما به بار آورد. به عنوان مثال، بازدید از صفحات اینترنتی مختلف، دانلود فایل‌های آلوده به ویروس و یا ابزارهای جاسوسی، سیستم کاربر را در معرض خطرات جدی قرار می‌دهد. در صورتی که سیستم کامپیوتری شما به منظور مقابله با این خطرات، مجهز به آنتی‌ویروس قوی نباشد، این خطرات به طور حتمی بر امنیت اطلاعات شما تاثیرگذار خواهند بود.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز و گرامی در نظر داریم، یک ابزار شبیه‌ساز است که می‌تواند اجرا شدن ابزارها در سیستم را شبیه‌سازی کند. به عنوان مثال، با استفاده از این نرم افزار می‌توانید مرورگر اینترنتی خود را در یک فضای کاملا امن و شبیه‌سازی شده به اجرا درآورید تا هیچ خطری نتواند سیستم را تهدید کند. این نرم افزار با دارا بودن مکانیزم امنیتی پیشرفته خود، شما را قادر می‌سازد تا برنامه‌ها را در یک چارچوب کاملا محدود به اجرا درآورید تا به هیچ وجه قادر به جاسوسی از اطلاعات، تغییر در داده‌های شخصی یا … نباشند. هم اکنون می توانید نرم افزار Shade Sandbox را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Shade Sandbox :

– امکان نصب و پیکربندی آسان

– توانایی محدود کردن امکانات برنامه‌ها در ویندوز

– توانایی شبیه‌سازی اجرای برنامه‌ها

– جلوگیری از فعالیت مخرب ابزارهای مشکوک

– حفاظت از سیستم در برابر خطرات امنیتی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Shade Sandbox.cover1  300x169 - دانلود Shade Sandbox 1.7 Home Edition - برقراری امنیت بیشتر در محیط ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 14.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR