دانلود بازی Football Director 17 – Soccer 1.65 – مدیریت فوتبال برای اندروید

دانلود بازی Football Director 17 - Soccer 1.65 - مدیریت فوتبال برای اندروید

 

دانلود بازی Football Director 17 – Soccer برای اندروید

| بازی مدیریت فوتبال برای اندروید |

 

Football Director 17 – Soccer 1.65 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ورزشی از استودیوی بازی سازی Sports Director Ltd است. شما علاقه‌مندان به دنیای فوتبال می‌توانید با دانلود این بازی اندرویدی جدید، استراتژی‌ها و برنامه‌های خود را به عنوان سرمربی یک باشگاه فوتبالی در مستطیل سبز رنگ به اجرا بگذارید! اگر شما نیز از دوست‌داران فوتبال و جذابیت‌های خاص آن هستید، بازی Football Director 17 – Soccer می‌تواند چالشی جذاب باشد تا شما رفتار خود را به ععنوان یک سرمربی به نمایش بگذارید.

برای آنکهسرمربی‌گری یک باشگاه فوتبال را بر عهده بگیرید، لازم نیست که حتما یکی از نوابغ و اسطوره‌ها باشید؛ چرا که این بار این فرصت برایتان محیاست که با آزمون و خطا کردن سرانجام به ترکیب دلخواه خود برسید و با تمرین دادن فشرده بازیکنان، باشگاه‌ خود را برای کسب مقام‌های قهرمانی آماده کنید. در این بازی اندرویدی جدید، تمامی تصمیمات شما بر جنبه‌های مختلف بازی تاثیرگذار بوده و استراتژی که در پیش می‌گیرید در موفقیت تیم نقش چشم‌گیری دارد. هم اکنون می توانید بازی Football Director 17 – Soccer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Football Director 17 – Soccer :

– بر عهده گرفتن تمامی تصمیمات مربوط به باشگاه و ترکیب بازیکنان در هر بازی

– امکان پیشنهاد برای نقل و انتقال بازیکنان

– تصمیم‌گیری برای رسیدن به اهداف باشگاه در طول هر فصل

– دارا بودن بیش از 200 تیم مختلف از باشگاه‌های مطرح سراسر جهان

– امکان مشاهده دقیق آنالیز بازی‌ها

– قابلیت چینش ترکیب به طور دلخواه و تعریف وظایف بازیکنان

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Football Director 17 Soccer1 94x150 - دانلود بازی Football Director 17 - Soccer 1.65 - مدیریت فوتبال برای اندروید Football Director 17 Soccer2 94x150 - دانلود بازی Football Director 17 - Soccer 1.65 - مدیریت فوتبال برای اندروید Football Director 17 Soccer3 94x150 - دانلود بازی Football Director 17 - Soccer 1.65 - مدیریت فوتبال برای اندروید Football Director 17 Soccer4 94x150 - دانلود بازی Football Director 17 - Soccer 1.65 - مدیریت فوتبال برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 27 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR