دانلود Microsoft Malicious Software Removal Tool 5.83 x86/x64 – ابزار شناسایی بدافزارها

دانلود Microsoft Malicious Software Removal Tool 5.31 x86/x64 - ابزار شناسایی بدافزارها

 

دانلود Microsoft Malicious Software Removal Tool

| نرم افزار رسمی و امنیتی حرفه ای |

 

Microsoft Malicious Software Removal Tool 5.83 x86/x64 نام یک نرم افزار رسمی و بسیار قدرتمند ، در زمینه ابزارهای امنیتی و شناسایی بدافزارها ، ویروس های کامپیوتری ، شناسایی کرم ها ، تروجان ها و… است که می تواند امنیت کامل شما را در شت و گذار در میان صفحات وب تأمین کند. این نرم افزار با پشتیبانی کامل از انواع سیستم عامل های Windows 10, Windows 8 and Windows 8.1, Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Windows Server 2012 R2 and Windows Server 2012, Windows Server 2008, Windows Server 2003 ، قادر است بالاترین درجه امنیتی را در سیستم های شما پیاده سازی کند.

این نرم افزار قادر است جدیدترین شیوه های نفوذ و ابزارهاس جاسوسی و مخرب را شناسایی و فعالیت های آنان را مسدود کند. بدین ترتیب شما می توانید با خیالی آسوده در فضای وب به گشت و گذار بردازید بدون آنکه هیچ نگرانی بابت حریم خوصی وجود داشته باشد ! هنگامی که اسکن یک درایو یا دیسک انجام شد ، این نرم افزار جزئیات مربوط به این فرآیند را به طور دقیق به نمایش گذاشته و اطلاعاتی جامع از ابزارهای آلوده را در اختیارتان می گذارد.  هم اکنون می توانید نرم افزار Microsoft Malicious Software Removal Tool را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Microsoft Malicious Software Removal Tool :

– دارا بودن قابلیت شناسایی انواع ابزارهای مخرب ، ویروس های رایانه ای ، کرم ها ، تروجان ها و…

– امکان پاک سازی کامل فایل های مخرب

– امکان نمایش جزئیات و اطلاعات دقیق از نتایج اسکن

پشتیبانی از تمامی نسخه های مختلف ویندوز

– پشتیبانی از کامپیوترهای شخصی ، سیستم عامل های سرور

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 39 + 40 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR