دانلود بازی Stealth Labyrinth برای PC

دانلود بازی Stealth Labyrinth برای PC

 

دانلود بازی Stealth Labyrinth برای کامپیوتر

| بازی مأموریت مخفیانه |

| نسخه HI2U |

 

Stealth Labyrinth بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2016 توسط Reddoll Srl برای کامپیوتر عرضه شده است. Stealth Labyrinth یک بازی اول شخص با تکیه بر تکنیک مبارزه و تیراندازی در مأموریت هایی مخفیانه است. این بازی با حال و هوای جذاب و هیجان انگیز علمی تخیلی ترکیب گردیده است ، از این روی در صورتی که شما نیز از طرفداران سبک پر هیجان علمی و تخیلی هستید ، این بازی جذاب را از دست ندهید. در این بازی ، شخص پلیر لازم است که راه های صحیح را از میان اتاق ها پیدا کند ، پیش از آنکه زمان به پایان رسیده و همه چیز منفجر شود. بسیاری از درویدها (ربات های هوشمند) در حال گشت زنی هستند ، پس به خوبی مراقب دیده شدن از سوی آنان باشید !

بسیاری از اتاق ها برای جستجو و اکتشاف وجود دارند ، همچنین می بایست در تاریکی حرکت کنید پس بهتر است چراغ ها را از بین ببرید. داستان این بازی روایتی جالب از یک مأمور مخفی با نام Daniel Norwood را به تصویر می کشد که در تلاش است تمامی اطلاعات در اختیار Asert Corp را بدزدد. شرکت Asert Corp در تلاش برای ساخت یک سلاح بسیار خطرناک و آخرالزمانی است. داده های مورد نیاز شما در DATA FORTRESS (قلعه داده ها) قرار گرفته اند ، هریک از آنان شامل اطلاعات بسیاری از انواع این سلاح ها می باشند. پس هرچه سریع تر دست به کار شده و این مأموریت مخفی را با موفقیت به پایان برسانید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Stealth Labyrinth را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Stealth Labyrinth1 Stealth Labyrinth2

 

Stealth Labyrinth3 Stealth Labyrinth4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5 4460 Equivalent or Greater
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GT 430 (no VR) or GTX 960 VR
DirectX: Version 9.0c
Storage: 1 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 513 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR