دانلود بازی Path of Giants برای PC

دانلود بازی Path of Giants برای PC

 

دانلود بازی Path of Giants برای کامپیوتر

| بازی مسیر غول‌ها |

| نسخه DARKZER0 |

 

Path of Giants بازی کم‌حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های اتومبیل‌رانی می باشد که در سال 2020 توسط RewindApp ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود به خدمت شما کاربران عزیز ارائه می‌کنیم، یک تجربه جذاب و هیجان‌انگیز در ماجراجویی در یک محیط برفی را برایتان به ارمغان می‌آورد. در این بازی، شما باید 3 کاراکتر جستجوگر را هدایت کنید. برن (Bern)، مچی (Matchi) و توچ (Totch)، سه شخصیت اصلی این بازی هستند که گنجینه‌هایی ارزشمند را در این فضای سرد و یخ‌زده گم کرده و اکنون به دنبال بازییابی آن هستند.

سبک این بازی همانطور که گفته شد، در حال و هوای ماجراجویانه روایت می‌شود. حل معماها در بازی، نیازمند همکاری و کمک هریک از این کاراکترها به همدیگر است. به عنوان مثال، برای بالا رفتن از سکوها نیاز است که هریک از کاراکترها نهایت تلاش خود را به کار گیرند تا در نهایت بتوان معماها را پشت سر گذاشت. هریک از مراحل موجود در این بازی، با دقت و ظرافت بالایی طراحی شده تا شما بتوانید با ایفای نقش در هر مرحله، از تجربه حضور در صحنه‌ها و موقعیت‌های مختلف آن نهایت لذت را ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Path of Giants را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Path of Giants1 300x169 - دانلود بازی Path of Giants برای PC Path of Giants2 300x169 - دانلود بازی Path of Giants برای PC

 

Path of Giants3 300x169 - دانلود بازی Path of Giants برای PC Path of Giants4 300x169 - دانلود بازی Path of Giants برای PC

 

تریلر بازی Path of Giants :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1
Processor: 1.8 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 4400
DirectX: Version 10
Storage: 408 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: 2.4 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 670 (2048 MB)
DirectX: Version 10
Storage: 408 MB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 114 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR