دانلود Chrolog 1.8.2 – نرم افزار مدیریت زمان و پیشرفت پروژه

دانلود Chrolog 1.8.2 - نرم افزار مدیریت زمان و پیشرفت پروژه

 

دانلود Chrolog

| نرم افزار مدیریت زمان و پیشرفت پروژه |

 

Chrolog 1.8.2 نام یک ابزار جدید، کاربردی و متن‌باز است که به کمک آن کاربر می‌تواند زمان و پروژه‌های خود را با دقت بالا مدیریت کند. مدیریت زمان و پیشرفت پروژه امروزه اهمیت زیادی دارد و این موضوع به دلایل متعددی قابل توجیه است. یکی از این دلایل، افزایش تعداد افرادی است که به صورت فریلنسر در حوزه‌های مختلف کار می‌کنند. فریلنسرها نیاز دارند که به صورت موثر و بهینه وقت‌شان را مدیریت کنند تا بتوانند بهترین عملکرد را در انجام پروژه‌های خود داشته باشند و این موضوع نیازمند یک سیستم مدیریت زمان و پیشرفت پروژه است. یک نرم افزار مدیریت زمان و پیشرفت پروژه به فرد یا تیم‌ها کمک می‌کند تا وظایف، مهام و زمانبندی‌های خود را بهینه‌تر مدیریت کنند. این نرم افزارها ابزارهای مفیدی برای برنامه‌ریزی، پیگیری و ارزیابی پیشرفت پروژه‌ها و وضعیت موارد مختلف هستند.

استفاده از یک نرم افزار مدیریت زمان و پیشرفت پروژه امکان ایجاد برنامه‌ریزی دقیق‌تر، اهداف مشخص‌تر و تخصیص بهتر منابع را ممکن می‌سازد. این ابزارها امکان مدیریت زمان و اولویت‌بندی وظایف را بهتر می‌کنند و اطمینان می‌دهند که پروژه‌ها به‌موقع و با کیفیت انجام شوند. اگر که شما هم برای انجام پروژه‌های شخصی یا شغلی خود نیاز به یک ابزار مدیریت پروژه دارید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم این ابزار رایگان و قدرتمند را از دست ندهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Chrolog را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Chrolog :

– امکان تعریف پروژه‌ها و مدیریت روند پیشرفت آن‌ها

– مناسب برای پروژه‌های فردی و فریلنسری برای مدیریت زمان و تخصیص منابع

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Chrolog.cover1  300x281 - دانلود Chrolog 1.8.2 - نرم افزار مدیریت زمان و پیشرفت پروژه Chrolog.cover2  300x223 - دانلود Chrolog 1.8.2 - نرم افزار مدیریت زمان و پیشرفت پروژه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 85 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR