دانلود بازی Grow Empire Rome 1.32.3 – امپراطوری رو به رشد: روم برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Grow Empire Rome 1.1.2 - امپراطوری رو به رشد: روم برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Grow Empire Rome برای اندروید

| بازی امپراطوری رو به رشد: روم برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Grow Empire Rome 1.32.3 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های استراتژیک از استودیوی بازی سازی Station1 Game Studio است. اگر شما هم از علاقمندان به سری بازی‌های استراتژیک باشید، بازی امپراطوری رو به رشد: روم، انتخابی مناسب برای شما به حساب می‌آید. این بازی اندرویدی آفلاین، ترکیبی از سبک بازی دفاع برجکی و تصمیم‌های استراتژیکی را به شما ارائه می‌کند که می‌توانید برای مدتی طولانی با تجربه آن لذت ببرید.

در جریان این بازی اندرویدی، شما در قالب قهرمانی تاریخی با نام «سزار» (رهبر جمهوری روم) نقش‌آفرینی می‌کنید. این وظیفه شماست که با تشکیل یک ارتش قدرتمند و غیرقابل شکست، با بسیاری از تمدن‌های اروپا به جنگ برخواسته و با بهره‌گیری از تمامی امکانات خود، برای پیروزی در این نبرد‌ها تلاش کنید. هم اکنون می توانید بازی Grow Empire Rome را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Grow Empire Rome :

– ترکیبی جذاب از گیم‌پلی نقش‌آفرینی، استراتژیک و دفاع برجکی

– دارا بودن بیش از 1400 موج حمله‌کننده از دشمن

– قابلیت فتح بیش از 100 شهر مختلف در سراسر اروپا

– دارا بودن بیش از 1000 آپگرید منحصر به فرد برای برجک‌ها

– دارا بودن مجموعه‌ای از سلاح‌های منحصر به فرد

– امکان استفاده از 4 قهرمان مختلف

– امکان دست‌یابی به 18 مهارت مختلف

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Grow Empire Rome1 150x100 - دانلود بازی Grow Empire Rome 1.32.3 - امپراطوری رو به رشد: روم برای اندروید + نسخه بی نهایت Grow Empire Rome2 150x100 - دانلود بازی Grow Empire Rome 1.32.3 - امپراطوری رو به رشد: روم برای اندروید + نسخه بی نهایت Grow Empire Rome3 150x100 - دانلود بازی Grow Empire Rome 1.32.3 - امپراطوری رو به رشد: روم برای اندروید + نسخه بی نهایت Grow Empire Rome4 150x100 - دانلود بازی Grow Empire Rome 1.32.3 - امپراطوری رو به رشد: روم برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 85 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR