دانلود ACDSee Gemstone Photo Editor 12.1.0.353 x64 – نرم افزار پیشرفته ویرایش تصاویر

دانلود ACDSee Gemstone Photo Editor 12.1.0.353 x64 - نرم افزار پیشرفته ویرایش تصاویر

 

دانلود ACDSee Gemstone Photo Editor

| نرم افزار پیشرفته ویرایش تصاویر |

 

ACDSee Gemstone Photo Editor 12.1.0.353 x64 یکی از جدید و قدرتمندترین نرم افزارها در زمینه ساخت و ویرایش تصویر است که با دارا بودن امکاناتی بسیار گسترده و پیشرفته در زمینه ساخت و مدیریت عکس، به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید به یک استودیوی جذاب و حرفه‌ای خلق و ویرایش تصاویری بسیار زیبا و چشم‌گیرتر دسترسی داشته باشید. سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، ابزار وعده داده شده‌ی کمپانی ACDSee هم عرضه شد. یکی از قدرتمندترین ابزارها ساخت و ویرایش عکس هم‌اکنون در دسترس شماست و با استفاده از آن شما می‌توانید بدون هیچ محدودیت و پیچیدگی، به ساخت و ویرایش تصاویر به صورت لایه لایه بپردازید. تفاوتی در ترکیبات تصاویر وجود ندارد و شما به هر شکل که بخواهید می‌توانید تصاویر خود را به گونه‌ای خلاقانه به نمایش درآورید.

بدون شک، کمپانی ACDSee را باید به عنوان یکی از مراکز پیشرفته تولید نرم افزارهای گرافیکی به شمار برد. این کمپانی قدرتمند، با تولید نرم افزارهای گوناگون گرافیکی، امکان کار با تصاویر و ویرایش حرفه‌ای آن برای کاربران را ساده‌تر کرده و در این مطلب از سایت یاس دانلود با معرفی یکی از تازه‌ترین ابزارهای تولید شده توسط این کمپانی در خدمت شما عزیزان هستیم. در این نرم افزار، شما به عنوان یک آرتیست و یا گرافیست حرفه‌ای می‌توانید به صورت لایه به لایه شروع به ساخت و ویرایش تصاویر گرافیکی کرده و با استفاده از تجهیزات پیشرفته‌ی کار با تصاویر، رنگ‌ها، بهینه و بازسازی تصاویر، شاهد خلق آثاری بسیار زیبا و چشم‌نوازتر باشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ACDSee Gemstone Photo Editor را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ACDSee Gemstone Photo Editor :

– دارا بودن محیط قدرتمند و حرفه‌ای ویرایش تصاویر

– امکان ویرایش لایه لایه تصاویر

– امکان کار بر روی افکت‌ها، لایه‌ها، ابزارهای تایپ متن، کار بر روی پیکسل‌ها و …

– مناسب برای طراحی انواع تایپوگرافی

– قابلیت باز و بهینه‌سازی تصاویر

– امکانات پیشرفته و هوشمند انتخاب و بهینه‌سازی عکس

– امکان کار با فرمت تصاویر RAW

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ACDSee Gemstone Photo Editor.cover1  300x163 - دانلود ACDSee Gemstone Photo Editor 12.1.0.353 x64 - نرم افزار پیشرفته ویرایش تصاویر ACDSee Gemstone Photo Editor.cover2  300x163 - دانلود ACDSee Gemstone Photo Editor 12.1.0.353 x64 - نرم افزار پیشرفته ویرایش تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 705 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR