دانلود WPS Office 2020 11.2.0.9629 + Portable – آفیس 2020 رایگان

دانلود WPS Office 2015 Home Free 9.1.0.5171 - آفیس 2015 رایگان

 

دانلود WPS Office

| نرم افزار آفیس 2020 رایگان |

 

WPS Office 2020 11.2.0.9629 / 2019 11.2.0.9453 / 2016 Premium + Portable نام یک پکیج کم حجم و در عین حال حرفه ای متشکل از نرم افزارهای قدرتمند و محبوب آفیس به صورت رایگان است. WPS مخفف سه کلمه Writer و Presentation و Spreadsheets است. در صورتی که به یک نرم افزار واژه پرداز برای ساخت متن ، استایل بندی و ویرایش متون احتیاج دارید ، ابزار Writer به عنوان نرم افزار واژه پرداز جایگزین Word ، قادر است تمامی نیازهای شما را در این زمینه پوشش دهد. در صورتی که نیاز به یک نرم افزار صفحه گسترده دارید ، Spreadsheets می توانند درست همانند نرم افزار Excel انجام وظیفه کرده و امکان درج فرمول ها ، انجام محاسبات و نمایش دقیق نمودارها را برایتان انجام دهد. در صورتی که نیاز به یک نرم افزار برای ارائه های چند رسانه ای خود دارید ، Presentation می تواند به عنوان نرم افزار Power Point انجام وظیفه کرده و تمامی وظایف پاورپوینت را به شکلی ساده تر و سبک تر برایتان انجام دهد.

با یک مقایسه سطحی این نرم افزار با سایر ابزارهای رایگان و مشابه ، نتیجه ای که حاصل شد این بود که پکیج رایگان Kingsoft Office با نام WPS Office  Home Premium ، کامل ترین امکانات نرم افزار آفیس را در محیطی ساده و آن هم با حجمی بسیار اندک برایتان می تواند انجام دهد. نسخه 2015 این نرم افزار دارای یک ابزار ساخت PDF نیز می باشد که شما را از نصب نرم افزارهایی سنگین نظیر Adobe Acrobat Pro بی نیاز می کند. شما می توانید مطابق با سلیقه خود ، رابط کاربری را در حالت نسخه 2015 و یا حالت سنتی تنظیم کنید تا کارکرد آن مطابق میل شما تنظیم گردد. WPS Office Premium به عنوان ابزاری حرفه ای و جایگزین به عنوان پکیج عظیم مایکروسافت آفیس عرضه شده است که تمامی امکانات ابزارهای آن را نیز پوشش می دهد و  می توانید از آن برای انجام امور کسب و کار خود استفاده کنید.  هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار WPS Office Premium را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WPS Office  :

– دارا بودن ابزارهای واژه پرداز ، نرم افزار صفحات گسترده و یک جایگزین حرفه ای برای پاور پوینت

– پشتیبانی کامل از فرمت های مایکروسافت آفیس

– امکان ساخت فایل های PDF

– دارا بودن ابزارهایی سبک و کم حجم مناسب برای انجام امور محاسباتی و مدیریتی

– امکان کنترل کامل ارائه های پاور پوینت

– دارا بودن 160 فرمول حرفه ای اکسل

– پشتیبانی از 1 میلیون ردیف و 10 هزار ستون در اکسل

– پشتیبانی کامل از قابلیت های شخصی سازی فونت ها ، استایل ها ، پاراگراف ها و…

 

 



مهرگان آی‌تی


System:

Required Operating System:
Windows XP / Windows Vista (32bit, 64bit) / Windows 7 (32bit, 64bit) / Windows 8 / Windows 10

Basic Configurations:
• CPU: Pentium II 266 MHz or higher
• Memory: at least 128 MB
• Hardware: at least 200 MB available space

Recommended Configurations:
• CPU: Pentium III 450 MHz or higher
• Memory: 256 MB or larger
• Hardware: 250 MB available

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 154/122 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR