دانلود iMyFone LockWiper 3.0.0.10 – نرم افزار باز کردن قفل آیفون/آیپد

دانلود iMyFone LockWiper 3.0.0.10 - نرم افزار باز کردن قفل آیفون/آیپد

 

دانلود iMyFone LockWiper

| نرم افزار باز کردن قفل آیفون/آیپد |

 

iMyFone LockWiper 3.0.0.10 نام نرم افزاری جدید و ساده برای شکستن قفل دستگاه‌های آیفون، آیپادتاچ و آیپد است. با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند رمز عبور (Passcode) فراموش شده خود در دستگاه‌های ساخته شده توسط شرکت اپل را باز کنند. اگر شما نیز صاحب یکی از دستگاه‌های ذکر شده هستید و بنابر دلایل مختلف، رمز عبور آن را فراموش کرده‌اید، ما برایتان نرم افزاری را سراغ داریم که می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن این رمز را در هم بشکند! این برنامه قادر است طی سه مرحله ساده و آسان، پس‌کد دستگاه‌های iPhone/iPad/iPod Touch را باز کرده و امکان دست‌یابی دوباره به اطلاعات آن را فراهم کند.

بارها پیش آمده است که کاربر به دلایل مختلف رمز عبور دستگاه خود را فراموش کرده باشد. فراموشی رمز عبور در دستگاه‌های آیفون و آیپد بدین معناست که شاید مجبور باشید با اطلاعات خود خداحافظی کرده و ضمن ریستور کردن آن، همه چیز را از ابتدا شروع کنید. ولی به کمک نرم افزاری که در این مطلب برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم، دیگر فراموشی رمز یک اتفاق ترسناک نخواهد بود؛ زیرا که تنها با طی سه قدم ساده می‌توانید رمز دستگاه خود را باز کنید! هم اکنون می توانید نرم افزار iMyFone LockWiper را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار iMyFone LockWiper :

– قابلیت شکستن رمز لاک اسکرین آیفون و آیپد

– سازگاری با رمزهای 4 یا 6 رقمی (و حتی تاچ-‌آی‌دی)

– سازگاری با دستگاه‌های لاک شده و یا غیرفعال شده

– پشتیبانی کامل از نسل جدید دستگاه‌های اپل و سیستم‌عامل iOS 12

– رابط گرافیکی ساده و زیبا

– پشتیبانی از iPhone XS/iPhone XR/iPhone XS Max

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

iMyFone LockWiper.cover1  300x179 - دانلود iMyFone LockWiper 3.0.0.10 - نرم افزار باز کردن قفل آیفون/آیپد

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 30 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR