دانلود MindGems Visual Similarity Duplicate Image Finder Pro 9.1.0.1 – نرم افزار جستجوی تصاویر تکراری

دانلود MindGems Visual Similarity Duplicate Image Finder Pro 9.1.0.1 - نرم افزار جستجوی تصاویر تکراری

 

دانلود MindGems Visual Similarity Duplicate Image Finder Pro

| نرم افزار جستجوی تصاویر تکراری |

 

MindGems Visual Similarity Duplicate Image Finder Pro 9.1.0.1 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید برای پیدا کردن تصاویر تکراری در سیستم است. تصاویر تکراری یکی از چالش‌های اصلی در مدیریت تصاویر روزمره ماست. هنگامی که ما تعداد زیادی عکس را در دستگاه‌ها و رایانه‌هایمان ذخیره می‌کنیم، احتمال وجود تصاویر تکراری یا مشابه بسیار بالاست. این موضوع می‌تواند منجر به اشغال بی‌رویه‌ی فضای ذخیره‌سازی ما و کاهش کارایی سیستم‌هایمان شود. برنامه‌ای که در این مطلب برای شما آماده کرده‌ایم، به ما کمک می‌کند تا این تصاویر تکراری را شناسایی و مدیریت کنیم. این نرم‌افزار از الگوریتم‌های پیشرفته محاسباتی استفاده می‌کند تا تصاویر را بررسی کرده و تصاویری که با هم تطابق زیادی دارند را شناسایی کند. این الگوریتم‌ها بر پایه ویژگی‌های مشترک و مشابه تصاویر کار می‌کنند و به ما اجازه می‌دهند تا حتی تصاویر تکراری با برخی تفاوت‌های جزئی را هم پیدا کنیم.

به‌علاوه، این برنامه امکاناتی برای مدیریت تصاویر تکراری شامل حذف تصاویر تکراری، سازماندهی مجموعه‌های تصاویر و بهینه‌سازی فضای ذخیره‌سازی فراهم می‌کند. همچنین، این ابزار دارای یک فیلتر پیشرفته و قابل شخصی‌سازی است که می‌تواند جستجو را بر حسب نیاز شما محدود کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار MindGems Visual Similarity Duplicate Image Finder را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار MindGems Visual Similarity Duplicate Image Finder :

– امکان جستجوی تصاویر تکراری در سیستم در پوشه و زیرپوشه‌ها

– امکان تشخیص دقیق تصاویر (حتی تصاویری با اسامی غیریکسان)

– امکان تشخیص تصاویر از روی اطلاعات EXIF

– امکان تشخیص تصاویر یکسان با سایز یا اندازه متفاوت

– امکان پیش‌نمایش تصاویر تکراری یافت شده

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

MindGems Visual Similarity Duplicate Image Finder Pro.cover1  300x193 - دانلود MindGems Visual Similarity Duplicate Image Finder Pro 9.1.0.1 - نرم افزار جستجوی تصاویر تکراری MindGems Visual Similarity Duplicate Image Finder Pro.cover2  300x209 - دانلود MindGems Visual Similarity Duplicate Image Finder Pro 9.1.0.1 - نرم افزار جستجوی تصاویر تکراری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 14.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR