دانلود بازی Foosball Maniac – بازی فوتبال دستی کم حجم برای PC

دانلود بازی Foosball Maniac دانلود بازی فوتبال دستی کم حجم برای PC

 

دانلود بازی Foosball Maniac

دانلود بازی فوتبال دستی کم حجم برای PC

 

یکی از محبوب ترین بازی های قدیمی و حتی جدید که در میان جوانان و بزرگسالان از محبوبیت بالای برخوردار است ، بازی Foosball Maniac یا همان بازی فوتبال دستی خودمان است .  بازی فوتبال دستی در عین سادگی که دارد ، فوق العاده جذاب نیز است . از این رو نسخه های متعددی از بازی فوتبال دستی برای کسنول های مختلف و حتی گوشی های موبایل تولید شده است که هر کدام نقاط ضعف و قوت خود را دارد . اما بازی Foosball Maniac متفاوت تر از تمامی بازی های هم رده است و حس خوب بازی فوتبال دستی سنتی را میتوانید به بهترین شکل ممکن با این بازی تجربه کنید .

بازی Foosball Maniac  بازی فوتبال دستی با حجم کم برای PC طراحی شده است که برای اجرا نیاز به سخت افزار قدرتمندی ندارد . همچنین بازی به صورت کاملا 3 بعدی و با گرافیک زیبای تولید شده است . برای انجام فوتبال دستیسرعت و دقت بسیار زیادی لازم دارید ، چرا که شما در یک لحظه باید تصمیم بگیرید برای ضربه به توپ از کدام بازیکن استفاده کنید .

می توایند بازی را به صورت مولتی پلیر و با دوستانتان تجربه کنید و از آن بیش از پیش لذت ببرید . بازی Foosball Maniac یکی از بهترین شبیه ساز های بازی زیبای فوتبال دستی می باشد که کمتر از 10 مگابایت حجم دارد . می توانید بازی Foosball Maniac  بازی فوتبال دستی  را از سایت یاس دانلود دریافت کرده و از آن لذت ببرید .

 

 

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 9.5 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی Foosball Maniac | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR