دانلود Windows PowerShell 7.3.7 x86/x64 – آخرین نسخه ابزار پاورشل برای ویندوز

دانلود Windows PowerShell 6.1.2 - آخرین نسخه ابزار پاورشل برای ویندوز

 

دانلود Windows PowerShell

| آخرین نسخه ابزار پاورشل برای ویندوز |

 

Windows PowerShell 7.3.7 x86/x64 نام ابزاری است که بیشتر کاربران حرفه‌ای و متخصص در ویندوز، تجربه کار با آن را داشته‌اند. اگر شما هم از کاربران قدیمی این سیستم‌عامل باشید، احتمالا به خوبی با ابزار کامند پرامپت (Command Prompt) آشنا هستید؛ ابزاری که از زمان ارائه اولین نسخه‌های گرافیکی ویندوز معرفی و تاکنون هم دستورات مختلف آن در بین کاربران رایج و قابل استفاده است. ابزار دیگری که در کنار کامند پرامپت به عنوان یک گزینه جایگزین در بین کاربران خبره ویندوز مطرح است، پاورشل نام دارد. ابزار پاورشل، یک محیط دستوری کاملا جدید و بهبود یافته است که امکان وارد کردن دستورات در قالب زبان سی‌شارپ را فراهم می‌آورد.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی جدیدترین نسخه از ابزار پیشرفته و قدرتمند پاورشل در خدمت شما کاربران عزیز و گرامی هستیم که با دارا بودن امکاناتی گسترده و کاربردی، می‌تواند همچون یک دستیار قدرتمند و یا حتی جایگزین برای کامند پرامپت ویندوز مورد استفاده واقع شود. این ابزار، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید ضمن دسترسی به صدها دستور مختلف، با انواع مختلف ساختارهای داده‌ای سر و کار داشته و از تجربه برقراری ارتباط ریموت با پوسته امن اس‌اس‌اچ (SSH) لذت ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار Windows PowerShell را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Windows PowerShell :

– پشتیبانی از 130 دستور مختلف و کاربردی در ویندوز برای کار با رجیستری، سرویس‌ها، پردازش‌ها، لاگ‌ها و …

– دارا بودن دستورات اسکریپتی مبتنی بر تسک

– مناسب برای جایگزین ابزار کامنت پرامپ ویندوز

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Windows PowerShell.cover1  300x139 - دانلود Windows PowerShell 7.3.7 x86/x64 - آخرین نسخه ابزار پاورشل برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 97/106 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR