دانلود mSecure for Windows 3.5.5 – نرم افزار مدیریت پسورد

دانلود mSecure for Windows 3.5.5 - نرم افزار مدیریت پسورد

 

دانلود mSecure for Windows

| نرم افزار مدیریت پسورد |

 

mSecure for Windows 3.5.5 نام یک نرم افزار قدرتمند جهت مدیریت رمزهای عبور شما در سیستم عامل ویندوز در کامپیوترهای دسکتاپ و لپ تاپ است. نسخه کامپیوتری این نرم افزار ، قادر است مجموعه رمزهای وارد شده شما را با تمامی اطلاعات مرتبط با آن در سطرها را ، همانند اپلیکیشن mSecure در اندروید و iOS برایتان انجام دهد. نسخه کامپیوتری این نرم افزار میت واند با ایفای نقش به عنوان یک سرور کامپیوتری ، رمزهای عبور را لحظه لحظه در میان تمامی دستگاه های متصل به شبکه بی سیم شما سینک کند.

رمز عبور قابل تعریف برای نرم افزار mSecure for Windows ، از نوع 256Bit Blowfish Encryption است که هیچ گاه کرک نمی شود ! پسورد وارد شده شما برای این نرم افزار در هیچ کجای ویندوز ذخیره نمی شود ، حال با توجه به اینکه دسترسی به این کیف دیجیتالی فقط و فقط برای شما (صاحب سیستم) امکان پذیر است ، می توانید با خیال راحت تمامی رمزهای عبور حساب های مختلف آنلاین ، بانکی و … را در آن وارد کرده و هیچ گاه نگران فراموش شدن آنان نیز نباشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار mSecure for Windows را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار mSecure for Windows :

– رمزگذاری قدرتمند 256Bit Blowfish Encryption برای نرم افزار

– عدم ذخیره سازی پسورد نرم افزار در هیچ کجای ویندوز

– قفل اتوماتیک برای جلوگیری از دسترسی های غیرمجاز

– دارا بودن Password Generator برای تولید پسوردهای قدرتمند

– دارا بودن قابلیت جدید بک آپ اتوماتیک

– دارا بودن امکان همزمان سازی محتوای کیف دیجیتال در انواع دستگاه های بی سیم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.62 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR