دانلود ALLPlayer 8.9.5.0 – نرم افزار پخش فیلم و موسیقی

دانلود ALLPlayer 6.2.0.0 - نرم افزار پخش فیلم و موسیقی

 

دانلود ALLPlayer

پخش کننده مالتی مدیا

 

ALLPlayer 8.9.5.0 نرم افزار قدرتمند و معروف پخش چندرسانه ای می باشد. ویژگی بارز این برنامه که موجب محبوبیتش شده است را می توان پشتیبانی از اکثر کدک های صوتی و ویدئویی دانست. این برنامه با پشتیبانی از طیف گسترده ای از فرمت های محبوب ویدئویی امکان پخش هر نوع فایل صوتی و تصویری را فراهم کرده است. این نرم افزار با جستجوی خودکار زیرنویس مخصوص فیلم در اینترنت امکان پخش سریع آن را فراهم می کند.

نکته بارز این برنامه رایگان بودن و استفاده غیر محدود از این برنامه می باشد. این برنامه با استفاده از ویژگی های دایرکت ایکس عملکرد پخش خود را به حداکثر می رساند. امکان تغییر ویژگی های پخش صوتی و همچنین امکان تبدیل فرمت های مختلف صوتی و تصویری به صورت رایگان از ویژگی های برنامه است. با این برنامه می توانید به طور مستقیم فایل های خود را از فایل فشرده RAR پخش کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار ALLPlayer را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار :

– پخش رایگان فایل های چندرسانه ای

– امکان ویرایش فایل های ویدئویی

– امکان جستجوی زیرنویس برای فیلم

– امکان تبدیل فرمت های ویدئویی

– پشتیبانی از طیف گسترده ای از کدک ها و فرمت های صوتی و تصویری

– پشتیبانی از صدای فراگیر دالبی 3D و SPDIF

– امکان دانلود اطلاعات کامل فیلم

– بهترین گزینه برای رمزگزاری DivX

– قابلیت پخش در دو مانیتور همزمان

– قابلیت لیست پخش و اکولایزر

– قابلیت پخش از فایل های فشرده RAR

 

 

 (برای مشاهده در ابعاد بزرگ بر روی عکس کلیک نمایید)

 ALLplayer

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 115 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR