دانلود بازی Heros Hour Rogue Realms برای PC

دانلود بازی Heros Hour برای PC

 

دانلود بازی Heros Hour برای کامپیوتر

| بازی زمان قهرمان |

| نسخه TENOKE |

 

بروزرسانی در تاریخ 1401/12/22: نسخه جدید Heros Hour Rogue Realms-TENOKE به همراه تمامی DLCها جایگزین شد…

Heros Hour Rogue Realms بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ایندی، نقش‌آفرینی و استراتژیک می باشد که در سال 2022 توسط Goblinz Publishing ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، یک عنوان استراتژیک سریع با ترکیب عناصر نقش‌آفرینی است که شما در آن می‌توانید شهر و ارتش خود را توسعه دهید و با بالا بردن توانایی جادو و مهارت‌های قهرمانان‌تان، از سرزمین‌هایی جدید و ناشناخته بازدید کرده و در تلاش باشید تا دشمنان خود را پیش از آنکه شما را غافل‌گیر کنند از پای در آورید.

در این بازی، شما همزمان با توسعه و کامل کردن ارتش و شهر خود، باید برای حرکات بعدی‌تان برنامه‌ریزی کنید. در نبردها، واحدهای شما بهترین ایفای نقش را برای جنگیدن واقعی از خود نشان خواهند داد. شما می‌توانید به صدها نفر از مردان خود در صحنه نبرد، طلسم و جادو بدهید و با دستورات حمله در زمان‌های مختلف، شرایط جنگ را تغییر دهید. به طور کلی در بازی شما می‌توانید با 22 قهرمان مختلف و مهارت‌‌های متعدد هریک از آن‌ها به رویارویی با دشمن پرداخته و ماموریت‌های خود را با موفقیت در بازی پشت سر بگذارید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Heros Hour را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Heros Hour 1 300x169 - دانلود بازی Heros Hour Rogue Realms برای PC Heros Hour 2 300x169 - دانلود بازی Heros Hour Rogue Realms برای PC

 

Heros Hour 4 300x169 - دانلود بازی Heros Hour Rogue Realms برای PC Heros Hour 3 300x169 - دانلود بازی Heros Hour Rogue Realms برای PC

 

تریلر بازی Heros Hour :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Microsoft 64bit Windows 7 or younger
Processor: Dual-core 2Ghz CPU
Memory: 512 MB RAM
Graphics: AMD Radeon HD 6250 or better DirectX11 compatible graphics card
DirectX: Version 11
Storage: 100 MB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Core i5 or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel HD 4000 integrated, NVIDIA GT 650m graphics card or better DirectX11 compatible graphics card
DirectX: Version 11
Storage: 100 MB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.27 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR