دانلود بازی Fort Conquer 1.2.4 برای اندروید + نسخه پول بی نهایت

دانلود بازی Fort Conquer 1.2.1 برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Fort Conquer برای اندروید

| به همراه نسخه هک شده Mod نامحدود پول بی نهایت |

| تست شده به صورت آفلاین |

 

Fort Conquer 1.2.4 عنوان بازی محبوب اندرویدی است که با وجود سرگرم کننده بودن و داشتن آپشن ها و ویژگی های متنوع دارای حجم پایینی می باشد که برای افرادی که بازی با گوشی را به خاطر حجیم بودن دیتای بازی ها کنار گذاشته اند بسیار مناسب است. در این بازی  شما با کمک حیواناتی که در اختیار دارید باید ضمن دفاع از قلعه خود در برابر حمله حیوانات مهاجم به فکر تخریب قلعه دشمن نیز باشید.

جذابیت بازی Fort Conquer در استفاده از فکر و سرعت عمل به صورت هم زمان است که باعث می شود این بازی ساعت ها مخاطب را مشغول به خود نگه دارد و همچنین استفاده از خلاقیت برای پیشبرد مرحله باعث می شود این بازی هرگز کسل کننده نباشد. بسیاری از کسانی که به این بازی اعتیاد پیدا می کنند در ابتدا آن را یک بازی کم کیفیت و سطح پایین می نامند اما هر چه می گذرد بر اعتیاد و وابستگی آن ها افزوده شده و به سختی از این بازی دل می کنند.یکی دیگر از ویژگی های این بازی که سبب هر چه زیبا تر شدن آن می شود بخش اینترنتی بازی است که همچون یک بازی کارت بازی کلاسیک است جذابیت خاصی به آن می بخشد و حس رقابتی جهانی ایجاد می کند. شما هم اکنون می توانید بازی Fort Conquer برای اندروید را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

url  fc_gameplay1

 

FC_gameplay4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : Apk اندروید 2.2 و بالاتر
  • حجم : 25 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR