دانلود Crystal Office DayMate 7.5.8 x64 – نرم افزار برنامه‌ریزی امورات روزمره

دانلود Crystal Office DayMate 7.5.8 x64 - نرم افزار برنامه‌ریزی امورات روزمره

 

دانلود Crystal Office DayMate

| نرم افزار برنامه‌ریزی امورات روزمره |

 

Crystal Office DayMate 7.5.8 x64 نام یک محصول نرم افزاری جدید و کاربردی است که از آن می‌توانید برای برنامه‌ریزی امور روزمره‌تان استفاده کنید. با این برنامه، شما می‌توانید یادآورها را برای کار خود ایجاد و تنظیم کنید و به طور روزانه از امکانات آن استفاده کنید. این نرم افزار، مختص افرادی است که می‌خواهند یک بار برای همیشه، جلوی فراموشی کارها را بگیرند. این برنامه به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید لیستی از کارهای روزانه را یادداشت کنید و در مواقع لازم، از یادآور صوتی، پاپ‌آپ و … نهایت استفاده را ببرید.

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که برنامه‌ریزی امور را فراموش می‌کنید و انجام کارها به دلیل مشغله کاری معمولا با تاخیر همراه است، پیشنهاد می‌کنیم این نرم افزار را از دست ندهید. با این برنامه شما می‌توانید در زمان‌های لازم، اعلان یادآور مربوط به آغاز کار با یک برنامه به‌خصوص، خاموش کردن سیستم، چک کردن ایمیل، گوشی تلفن همراه و … را در سیستم نمایش دهید و از این پس، هیچ‌یک از امور کاری یا شخصی خود را در طول روز فراموش نکنید. این برنامه به شما امکانی می‌دهد که رویداده ارا به صورت تکی و یا تکرارپذیر تعریف کنید و از این پس، کارهای خود را با دقت و نظم بیشتری به انجام برسانید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Crystal Office DayMate را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Crystal Office DayMate :

– امکان نمایش یادآورهای مربوط به اجرای برنامه‌ها، باز کردن وب‌سایت، چک کردن ایمیل‌ها و …

– امکان تنظیم قرار ملاقات و یادآوری آن‌ها

– امکان تنظیم رویدادهای تکرارپذیر

– قابلیت تنظیم و شخصی‌سازی تقویم و ساعت

– امکان پشتیبان‌گیری و بازیابی لیست تنظیمات

– نمایش اعلان، آلارم صوتی و … برای یادآوری رویدادها، قرار ملاقات‌ها و …

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Crystal Office DayMate.cover1  300x257 - دانلود Crystal Office DayMate 7.5.8 x64 - نرم افزار برنامه‌ریزی امورات روزمره Crystal Office DayMate.cover2  300x257 - دانلود Crystal Office DayMate 7.5.8 x64 - نرم افزار برنامه‌ریزی امورات روزمره

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 13.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR