دانلود Progisp 1.72 – نرم افزار رایگان پروگمر میکروکنترلرهای AVR

دانلود Progisp 1.72 - نرم افزار رایگان پروگمر میکروکنترلرهای AVR

 

دانلود Progisp

| نرم افزار رایگان پروگمر میکروکنترلرهای AVR |

 

Progisp 1.72 نام یک محصول نرم افزاری رایگان و پرکاربرد در زمینه پروگرم کردن میکروکنترلرهای AVR است. همانطور که می‌دانید، این روزها میکروکنترلرها به دلیل دارا بودن قابلیت برنامه‌نویسی توسط کامپایلر زبان‌های برنامه‌نویسی سطح بالا مورد توجه ویژه قرار دارند. کامپالیرهایی به زبان بیسیک و سی که از جمله زبان‌های پرکاربرد دنیا هستند، به طور خاص برای پروگرم کردن این نوع میکروکنترلرها مورد استفاده قرار می‌گیرند که در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی یک نرم افزار واسطه برای این نیاز در خدمت شما کاربران عزیز هستیم.

این برنامه به طور خاص جهت انتقال فایل‌های HEX به میکروکنترلر نیاز به پروگرم کردن طراحی شده است. این برنامه می‌توانید فایل‌های تولید شده توسط نرم افزارهایی همچون CodeVision, Basecom-AVR و … را به تراشه‌های شما منتقل کند. علاوه بر این، نرم افزار مذکور به خوبی با پروگرمر معروف Progisp سازگار بوده و می‌تواند نیازهای شما در این زمینه را به طور کامل برطرف کند. هم اکنون می توانید نرم افزار KiCad را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Progisp :

– امکان پرورگرم کردن انواع چیپ‌های AVR

– پشتیبانی از پروگرمر USBASP

– امکانات گسترده در حوزه برنامه‌نویسی چیپ‌ها

– مناسب برای پروگرامینگ های ولتاژ

– ساده و رایگان بودن

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Progisp.cover1  300x228 - دانلود Progisp 1.72 - نرم افزار رایگان پروگمر میکروکنترلرهای AVR

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.26 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR