دانلود Virus Cleaner ( Hi Security ) – Antivirus, Booster Pro 4.8.0.1614 – آنتی ویروس اندروید

دانلود Virus Cleaner ( Hi Security ) - Antivirus, Booster Pro 4.8.0.1614 - آنتی ویروس اندروید

 

دانلود Virus Cleaner ( Hi Security ) برای اندروید

| نرم افزار بهینه ساز و آنتی ویروس برای اندروید |

 

Virus Cleaner ( Hi Security ) – Antivirus, Booster Pro 4.8.0.1614 نام یک نرم افزار بهینه‌ساز و ضدویروس بسیار قدرتمند مخصوص سیستم عامل اندروید است. این جعبه ابزار حرفه‌ای و پیشرفته، کاربران را قادر می‌سازد تا از امنیت دستگاه خود در برابر انواع حملات سایبری محافظت کرده و انواع مختلفی از ویروس‌های اندرویدی را نابود کنند. این برنامه می‌تواند اپلیکیشن‌های کاربر را در برابر دسترسی‌های غیرمجاز محافظت کرده و بهینه‌سازی قابل توجهی را در کارکرد کلی دستگاه‌های اندرویدی پدید آورد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما بازدیدکنندگان محترم آماده کرده‌ایم، انتخابی برگزیده از 56 میلیون کاربر مختلف در سراسر جهان است که به قابلیت‌ها و کارکردهای این نرم افزار حرفه‌ای اعتماد کرده‌اند!

توسط این نرم افزار، تجربه کاربری افراد در حین کار با گوشی و تبلت‌های اندرویدی، به شکلی روان و امن‌تر انجام خواهد گرفت. علاوه بر این، نرم افزار فعلی قادر است حافظه و مموری کارت دستگاه‌های اندرویدی را به طور کامل اسکن کرده و خطرات احتمالی در آنان را مورد سنجش قرار دهند. با این کار، کاربر می‌تواند کلیه بدافزارها و ویروس‌های مخرب را شناسایی کرده و نسبت به حذف سریع آنان اقدام نماید. هم اکنون می توانید نرم افزار Virus Cleaner ( Hi Security ) برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Virus Cleaner ( Hi Security ) :

– دارا بودن آنتی ویروس قوی و حرفه‌ای به منظور اسکن سریع حافظه داخلی و مموری کارت گوشی‌ و تبلت‌های اندروید

– امکان پاک‌سازی حافظه کش و فایل‌های موقت و اضافی

– قابلیت اسکن کلی دستگاه به منظور بهبود عملکرد آن

– امکان کاهش دادن دمای پردازنده

– تست سرعت وای فای (WiFi)

– امکان گشت و گذار امن در فضای وب

– توانایی بهینه‌سازی باتری و افزایش سرعت

– قابلیت قفل کردن اپلیکیشن‌ها

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Hi Security1 84x150 - دانلود Virus Cleaner ( Hi Security ) - Antivirus, Booster Pro 4.8.0.1614 - آنتی ویروس اندروید Hi Security2 84x150 - دانلود Virus Cleaner ( Hi Security ) - Antivirus, Booster Pro 4.8.0.1614 - آنتی ویروس اندروید Hi Security3 84x150 - دانلود Virus Cleaner ( Hi Security ) - Antivirus, Booster Pro 4.8.0.1614 - آنتی ویروس اندروید Hi Security4 84x150 - دانلود Virus Cleaner ( Hi Security ) - Antivirus, Booster Pro 4.8.0.1614 - آنتی ویروس اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 19 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR