دانلود PixVis Organizer 1.00 – نرم افزار مدیریت مجموعه‌های عکس و فیلم در ویندوز

دانلود PixVis Organizer 1.00 - نرم افزار مدیریت مجموعه‌های عکس و فیلم در ویندوز

 

دانلود PixVis Organizer

| نرم افزار مدیریت مجموعه‌های عکس و فیلم در ویندوز |

 

PixVis Organizer 1.00 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور مدیریت مجموعه‌های عکس و فیلم در ویندوز است که با استفاده از آن می‌توانید مدیای خود چه بزرگ و چه کوچک را مدیریت کنید. این نرم افزار می‌تواند در زمان شما صرفه‌جویی کرده و از یک روش ساده و سریع‌تر امکان مدیریت مجموعه‌ها را برای شما فراهم نماید. اگر که شما نیز از دسته افرادی هستید که مجموعه‌های تصویری و ویدیویی را در سیستم نگهداری می‌کنید، احتمالا با مدیریت و مرتب‌سازی آن‌ها با مشکل مواجه هستید. به منظور کنترل و مدیریت دقیق‌تر مجموعه‌ها، ابزارهای متعددی در دسترس هستند که در این مطلب به معرفی یکی از جدیدترین آن‌ها خواهیم پرداخت.

نرم‌افزارهای مدیریت عکس و مدیا ابزارهای دیجیتالی هستند که به کاربران کمک می‌کنند تا بهتر و سریعتر مجموعه عکس‌های خود را مدیریت کنند. این نرم‌افزارها اغلب شامل ویژگی‌های مانند سازماندهی، برچسب‌گذاری، ویرایش تصویر و به اشتراک گذاری از طریق ایمیل و شبکه‌های اجتماعی می‌باشند. نمونه‌ای از برترین نرم‌افزارهای مدیریت عکس شامل Adobe Lightroom، Google Photos، Apple Photos و Amazon Photos می‌باشند. در این مطلب، یکی از جدیدترین نرم افزارهای مدیریت مجموعه‌های عکس، فیلم و وکتورهای گرافیکی را در دسترس شما عزیزان قرار می‌دهیم که با دارا بودن امکاناتی جذاب و کامل، کلیه انتظارات شما برای مدیریت مجموعه عکس و فیلم‌ها را برآورده می‌کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار PixVis Organizer را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PixVis Organizer :

– امکان اضافه کردن برچسب (Tag) بر روی عکس و فیلم‌ها جهت دسترسی سریع‌تر در هنگام جستجوی آن‌ها

– قابلیت تولید خودکار تگ برای عکس و فیلم‌ها با هوش مصنوعی

– قابلیت جستجوی پیشرفته‌ی فایل‌های مدیا با برچسب‌های تعریف شده

– پشتیبانی از عکس، فیلم و وکتور

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

PixVis Organizer.cover1  300x169 - دانلود PixVis Organizer 1.00 - نرم افزار مدیریت مجموعه‌های عکس و فیلم در ویندوز PixVis Organizer.cover2  300x169 - دانلود PixVis Organizer 1.00 - نرم افزار مدیریت مجموعه‌های عکس و فیلم در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 261 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR