دانلود OpenGL Extension Viewer 6.1.2 – نمایش اطلاعات دقیق از کارت گرافیک

دانلود OpenGL Extension Viewer 5.0.0 - نمایش اطلاعات دقیق از کارت گرافیک

 

دانلود OpenGL Extension Viewer

| نرم افزار نمایش اطلاعات دقیق از کارت گرافیک |

 

OpenGL Extension Viewer 6.1.2 نام نرم فزاری مورد اعتماد و قدرتمند، در زمینه نمایش اطلاعاتی مفید، از شتاب‌دهنده 3 بعدی OpenGL است. علاوه بر این‌ها، شما با استفاده از این نرم افزار قادر هستید که عملکرد رندرینگ پردازشگر گرافیکی خود را مورد سنجش قرار دهید. در مواقعی پیش می‌آید که کاربر در هنگام یک بازی کامپیوتری یا مشاهده اسکرین سیور، با پیغام عدم امکان رندر سرویس توسط سیستم مواجه شود. برای آنکه از امکان اجرای اپلیکیشن‌ها یا بازی‌های مورد نظرتان در سیستم مطمئن شوید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از OpenGL Extension Viewer استفاده کنید تا دیگر حجم اینترنت خود را با دانلود برنامه‌ها و بازی‌های ناسازگار هدر ندهید.

علاوه بر امکان نمایش مشخصاتی مفید از شتاب‌دهنده 3 بعدی OpenGL، این نرم افزار قادر است جزئیاتی از افزونه‌های آن را نیز مشاهده نمایید. این برنامه قادر است سخت‌افزار و نرم افزار‌ سیستم شما را مورد بررسی قرار داده و تمامی ابزارهای وابسته به رندرینگ گرافیکی شما را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار OpenGL Extension Viewer را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار OpenGL Extension Viewer :

– آنالیز عملکرد سیستم با بررسی توانایی رندرینگ سخت‌افزار و نرم‌افزار

– نمایش اطلاعاتی مفید از شتاب‌دهنده سه بعدی OpenGL

– امکان نمایش ورژن DirectX، اپن‌جی‌ال و درایور

– امکان بررسی دقیق قدرت کارت گرافیک سیستم

– رابط کاربری زیبا و مناسب برای افراد مبتنی تا حرفه‌ای

– سازگاری کامل با Windows 7/8/8.1/10

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 11.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR