دانلود System Mechanic Pro 23.7.2.70 نرم افزار بهینه سازی سیستم

system-mechanic

دانلود System Mechanic

نرم افزار سیستم مکانیک – بهینه سازی سیستم

 

System Mechanic Pro 23.7.2.70 عموما آنتی ویروس ها با اینکه سیستم را عاری از ویروس می کنند اما مشکلاتی مانند پایین آوردن سرعت سیستم را نیز به وجود می آوردند ! از این رو نرم افزار های بسیاری برای بهینه سازی و بالابردن سرعت سیستم های رایانه ای تولید شده اند که ما به شما عزیزان یکی از بهترین و پرطرفدار ترین این نرم افزار ها را معرفی خواهیم کرد که System Mechanic نام دارد . که علاوه بر محافظت از سیستم کامپیوتری شما در مقابل کرم های اینترنتی ، ویروس ها ، و تهدید هکر ها ، سرعت کامپیوتر شما را نیز به طرز چشمگیری افزایش خواهد داد .

نرم افزار System Mechanic که توسط شرکت معتبر iolo  تولید شده است ، جدید ترین نسخه از بهترین نرم افزار بهینه ساز کامپیوتر های شخصی و لپ تاپ ها می باشد که شامل پکیجی از 5 نرم افزار کامل است که علاوه بر عملکرد آن به شکل یک آنتی ویروس ، قابلیت هایی مانند : تعمیر خرابی های نرم افزاری پیش آمده ، بالا بردن کارایی سیستم ، رفع هنگ کردن ناگهانی سیستم و … را نیز داراست . با نرم افزار سیستم مکانیک می توانید اطلاعات خود را به شکلی غیر قابل بازیابی حذف کنید ، از دست ارور های پی در پی سیستم راحت  شوید و از تجربه ی شیرین داشتن سیستمی با سرعت بالا کمال لذت را ببرید . ویژگی های مثبت نرم افزار System Mechanic Professional تمامی ندارد ! پس بهتر است به شما کاربران همیشگی یاس دانلود پیشنهاد کنیم تا برنامه System Mechanic برای بهینه سازی کامپیوتر را از دست ندهید .

 

 

 

برخی از ویژگی های نرم افزار System Mechanic :

–   تمیز کردن رجیستری و دیفرگ کردن درایوها
–   تنظیم و بالا بردن سرعت سیستم و اینترنت
–   رفع خطا و مشکلات
–   جلوگیری از باز شدن صفحات ناخواسته و بلوک کردن سایت های اینترنتی مشکوک
–   بلوک کردن ویروس ها ، کرم ها ، تروجان ها و اسپم ها
–   بالا بردن سرعت اینترنتان به وسیله حذف تبلیغات اسپم
–   حفاظت از اطلاعات شما در برابر پاک شدن اشتباهی آنها
–   بازیابی اطلاعات پاک شده از روی هر دستگاه و حافظه ای
–   قابلیت پاک کردن عمیق اطلاعات در صورتی قصد فروش سیستم را دارید
–   تعمیر رجستری ویندوز و تمیز کردن آن
–   و …

 

 



مهرگان آی‌تی


What's Extra in PRO:

– Antivirus protection
– Anti-Spyware
– Clears the whole PC with disk scrubber
– Recovery of deleted files
– Clears the free space on hard drive

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 62 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR