دانلود Telerik Test Studio 2019.2.619.0 + Dev Edition – استودیوی تست نرم افزار

دانلود Telerik Test Studio 2019.2.619.0 + Dev Edition - استودیوی تست نرم افزار

 

دانلود Telerik Test Studio

| استودیوی تست نرم افزار |

 

Telerik Test Studio 2019.2.619.0 + Dev Edition نام یک شرکت نرم افزاری شناخته شده و مطرح در زمینه توسعه محصولات نرم افزاری برای برنامه‌نویسان است. این شرکت نرم افزاری، عمده محبوبیت خود را زمانی به دست آورد که کتابخانه‌های مختلف را برای به‌کارگیری در پروژه‌های نرم افزاری منتشر می‌کرد و بدین ترتیب، آزادی بیشتری به انتخاب توسعه‌دهنده در پروژه‌های نرم افزاری اعطا می‌کرد. محصول نرم افزاری جدید و قدرتمندی که این بار برای شما توسعه‌دهندگان عزیز در نظر گرفته‌ایم، یک محیط قدرتمند و حرفه‌ای برای تست نرم افزار و آزمودن عملکرد بخش‌های مختلف پروژه است. ابزار جدید تلریک برای تست، یک راهکار قدرتمند برای آزمودن عملکرد بخش‌های مختلف یک پروژه نرم افزاری در وب و دسکتاپ است که با استفاده از آن کاربر می‌تواند پروژه خود را از نگرش تست عملکرد (Functional Testing)، تست بهره‌وری (Performance Testing) و تست بارگذاری (Load Testing) مورد آزمون قرار دهد.

همانطور که می‌دانید، مهر تایید کیفیت یک محصول نرم افزاری در گروی تست صحیح تمامی بخش‌های آن است. در واقع توسعه‌دهندگان به خودی خود نمی‌توانند تمامی بخش‌های توسعه داده شده در پروژه نرم افزاری را تست و از عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل کنند. بدین منظور، هر تیم نرم افزاری به یک گروه تست هم نیاز دارد که بتواند با آزمودن عملکرد قابلیت‌ها، مهر تایید یا عدم تایید بر آنان بزند. محصول نرم افزاری جدید تلریک، یک ابزار قدرتمند برای تست نرم افزار است که با بهره‌گیری از امکانات آن می‌توانید نرم افزار خود را برای تست وب اپلیکیشن و یا نرم افزار دسکتاپ مورد آزمون قرار دهید. رویکرد جدید تلریک در نسخه جدید این نرم افزار، تمرکز بر تست خودکار و فراهم‌سازی محیطی برای ساخت اسکریپت‌های تست (به طور مستقل و یا در محیط ویژوال استودیو) است که کارکرد کلیه بخش‌ها را در بازه‌های زمانی مختلف مورد آزمون دقیق و قابل اطمینان قرار می‌دهد. هم اکنون می توانید نرم افزار Telerik Test Studio را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Telerik Test Studio :

– دارا بودن ابزار ضبط تست‌ها بدون نیاز به اسکریپت‌نویسی

– امکان تست خودکار بر روی انواع مرورگرهای وب

– پشتیبانی از HTML, Silverlight, WPF, ASP.net MVC و …

– یکپارچگی کامل با نرم افزار ویژوال استودیو

– یکپارچگی با Nunit, MbUnit و XUnit

– دارا بودن ابزار دیباگر گرافیکی

– فراهم‌سازی محیطی قدرتمند و قابل اطمینان برای تست دستی و خودکار

– دارا بودن ابزار تست عملکردی نرم افزار

– سازگاری کامل با Jenkins, TFS, Bamboo, TeamCity و …

– سازگاری با امکان تست اپلیکیشن موبایل (iOS/اندروید)

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Telerik.cover1  1 300x162 - دانلود Telerik Test Studio 2019.2.619.0 + Dev Edition - استودیوی تست نرم افزار

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 158 + 124 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR