دانلود بازی تام و جری Tom And Jerry in House Trap کم حجم برای PC

دانلود بازی تام و جری Tom And Jerry in House Trap کم حجم برای PC

 

دانلود بازی تام و جری

دانلود بازی Tom And Jerry in House Trap برای کامپیوتر

آموزش تصویری نصب بازی تام و جری اضافه شد …

 

بی تردید ویلیام هانا و ژوزف باربارا هم فکر نمی کردند که روزی انیمیشنی بسازند که شهرت جهانی پیدا کند . اما باید باور داشته باشیم که هیچ غیر ممکنی وجود ندارد ، تام و جری کارتونی فوق العاده جذابی است که برنده جایزه اسکار در کشور امریکا شد . این کارتون دیدنی بین سالهای 1940 تا 1957 میلادی تولید شد و بلافاصله به فروش میلیونی رسید و درخواست های زیادی برای پخش در کشور های دیگر دریافت کرد . این محبوبیت باعث شده تا شاهد حضور این مجموعه ی فوق العاده در صنعت بازی های رایانه ای با نام بازی تام و جری Tom And Jerry in House Trap باشیم .

بازی تام و جری Tom And Jerry in House Trap برای کامپیوتر تولید شده است که در نوع خود بازی زیبای به حساب می آید .  در بازی تام و جری می توانید موش و یا گربه را انتخاب کنید و به جنگ با یک دیگر بروید ، دیگر خبری از پیروزی های همیشگی جری برابر تام نیست ! و شما در بازی تام و جری می توانید جری را شکست دهید ! بازی برای تمامی رده های سنی مناسب است و یک سرگرمی جالب و سالم به شمار می رود ، گرافیک فانتزی ، گیم پلی روان و داستان زیبای Tom And Jerry از نکات مثبت بازی به شمار میروند . امیدواریم شما کاربران عزیز، از دانلود بازی تام و جری نهایت لذت را ببرید . شما هم اکنون می توانید بازی تام و جری  Tom And Jerry را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی تام و جری Tom And Jerry in House Trap :

–    حجم بسیار مناسب بازی
–    گیم پلی جذاب و سرگرم کننده
–    مراحل متنوع و خوش ساخت
–    امکان انتخاب شخصیت های مختلف در بازی
–    قابل استفاده بر روی اکثر نسخه های ویندوز
–    و …

 

 

Tom And Jerry in House Trap2

 

Tom And Jerry in House Trap1

 

 

 

آموزش تصویری نصب بازی تام و جری:

برای مشاهده ی تصاویر در اندازه ی کامل بر روی آنها کلیک کنید

SAMADL

 

 

راهنمای نصب بازی :

–     فایل با فرمت BIN رو باید با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و نصب کنید.

 

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 77 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی تام و جری

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR